duminică, 15 noiembrie 2009

www.123urban.ro

Am descoperit zilele trecute un super site ce m-a atras instant si pe care l=am devorat imediat. Sper sa nu se supere detinatorii site-ului, dar trebuie mediatizat.
Iata ce isi propun acestia :
"123urban este o colecţie de termeni si expresii care deşi nu şi-au găsit locul in dicţionarele tradiţionale, umblă libere si nestingherite în limbajul colocvial. E de datoria noastră (şi a voastră) să continuăm de unde a lasat Academia."
Voi incerca sa postez ori de cate ori voi avea ocazia fragmente de pe site-ul lor

paraşutist

1. profitor, lipici, atârnător (personaj care aterizează inopinat la chefuri, mese- care contribuie cu muştarul la grătarele colective (specie din cămine studenţeşti, dar nu numai)
Exemple: "paraşutist exersat Nelu ăsta, cum am întins faţa de masă s-a şi ivit"

papuc

1. Automobil Dacia model Pick-Up
Exemple: Eu zic sa chemăm un papuc, masa asta nu încape in Skoda.

panică

1. situatie exceptionala, care de obicei necesita atentie imediata; foarte interesant
Exemple: Nu fii muianol, da-mi numarul lui aia! E panica, nu am mai dat la buci de doua saptamani.

pământ (de flori)

1. Fraier, tacut, nepriceput
Exemple: Cine te-a invatat ma sa conduci? Nu vezi ca esti pamant!

pâcă

1. care nu-i in stare de nimic, bun de nimic, nu-i iasa nimic cum trebe
Exemple: Ti-ai picat examenu, esti o pâcă!

p'afarist

1. Habarnist, persoana care este pe dinafara subiectului, complet nestiutoare etc.
Exemple: Au angajat-o si pe fufa asta ca da bine in poza. E complet p'afarista da' noroc de tzatzele alea mari ....

pacalici

1. fraier, 'bufon', persoana care nu e luata in serios din cauza prostiei parerilor si ideilor emise
Exemple: Chiar dacă o să spuna el ceva, tot n-o să-l creadă nimeni, e cunoscut de păcălici.

pachet

1. in expresia "a lua la pachet": a agăţa, in scopul unei partide de sex la domiciliu
Exemple: "am fost aseara in disco cu andu si am luat doua la pachet"
2. a distruge, a face praf
Exemple: Sa moara mama, am facut masina pachet!
3. aflat in stare de ebrietate, sub influentza narcoticelor, surmena
Exemple: fratzioare, trai-tzi-ar toata ma-ta aia buna...du-ma shi pe mine acasa ca sunt pachet, nu mai vad pe unde merg...maine ma revanshez:)
4. a fi prost, incapabil
Exemple: Lasa-ma pe mine sa conduc, ca tu esti pachet
5. ofertă completa a angajatorului(salariu +diverse beneficii)
Exemple: "
-mi-au telefonat astăzi că mă acceptă
-şi în ce constă pachetul?"
6. a fi obosit
Exemple: Ba, vorbim maine, eu ma culc. Sunt pachet, nu mai pot!

pacios

1. prieten, gagiu, iubit - mai utilizat in forma feminina - pacioasa
Exemple: Frumosu' asta e paciosu' lu' Mercedesa.

pafarist

1. O persoană care are cunoştinţe foarte limitate în domeniul său de activitate. Sinonime: Incompetent.
Exemple: Angajaţii firmei X sunt pafarişti în ceea ce priveşte programarea.

paganel

1. prost , tampit , idiot , pampalau , tantalau , papa-lapte
Exemple: Bai .............. Paganeleeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!

pâhlită

1. urâtă, pocită. cu variaţiile: pâhliciune, bâhlită, bâhliciune.
Exemple: "frate, uite-o pe pâhlita aia de-acolo, ce faţă are"

pajero

1. de la paja (spaniolă) -argou pentru labă, masturbaţie = labagiu, masturbant branding care a limitat mult vînzările SUV-ului Mitsubishi în piaţa sud americană
Exemple: "cum să le cumpere ăia maşina, la orgoliul pe care-l au, dacă scria pe ea că propietaru-i labagiu"

palanga

1. A a fi foarte beat,a fi turta,ranga ,targa
Exemple: A luat taxiu',era palanga inseamna...

paler

1. Lingator de vulva. (Vulvă: macedorom. chizdă; pol. pizda, rus. pizdá).
Exemple: Gigel e paler.

palete (a da palete)

1. cunnilingus
Exemple: i-am dat nişte palete ăleia de s-a urcat pe pereţi...

pălitură de osândă

1. 11 metri în Basarabia
Exemple: "arbitrul fu crânşien:pălitură di osândâ neîntârziat"

pălitură de ungher

1. corner în Moldova
Exemple: Cum se numeste pe moldoveneste filmul 'Salvati de clopotel'?
'Izbaviti de talanguta'
Cum se numeste pe moldoveneste lovitura de colt, la fotbal?
'Palitura de ungher'


paltachist/ paltachistă

1. persoană tampită, enervantă
Exemple: Măi da paltachist mai eşti!
Măi platachistule termină că mă stresezi deja!

Niciun comentariu: