marți, 10 noiembrie 2009

Rugaciuni (5)

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi cer iertare pentru orice păcat pe care l-am săvârşit pentru ca să pot avea parte de binecuvântarea vieţii. Amin.

Doamne Dumnezeule; Îţi mulţumesc pentru dragostea pe care mi-o dăruieşti necondiţionat zi de zi. Amin.

Doamne Dumnezeule, vino şi-n viaţa mea şi ajută-mă să pot iubi; lumea mea are multă nevoie de: binecuvântare, pace şi bucurie. Amin

Doamne Dumnezeule, îţi mulţumesc pentru toţi oamenii minunţi pe care i-ai trimis in viaţa mea.

Doamne Dumnezeule, ajută-mă să dăruiesc dragostea mea şi prin ceea ce fac să fiu un sprijin pentru cei din jur.

Doamne Dumnezeule; lasă puterea vindecătoare a dragostei divine să-mi vindece mintea, sufletul şi trupul. Amin.

Doamne Dumnezeule; Deschide-mi ochii pentru a vedea lucrurile bune pe care mi le-ai pregatit.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să găsesc linişte in vremurile acestea tulburi.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să pot părăsi tot ceea ce este vechi, ca să pot trăi, cu ajutorul Tău, o viaţă nouă. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să mă asemăn Ţie, pentru ca viaţa mea să comunice întotdeauna adevărul şi dragostea Ta. Amin.

Doamne Dumnezeule; pentru că îmi dăruieşti ceea ce este mai bun, ajută-mă să mă încred în Tine şi să aştept cu răbdare darurile Tale. Amin.

Doamne Dumnezeule; iartă-mă pentru momentele de necredinţă din viaţa mea, şi ajută-mă să înţeleg că mă iubeşti în orice vreme. Amin.

Doamne Dumnezeule; Îţi mulţumesc că în necazurile şi furtunile vieţii, nu mă laşi singur. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă ca să mă încred în Tine şi să-Ţi mărturisesc orice durere, pentru ca să pot găsi o eliberare deplină. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-Ţi fiu mulţumitor pentru toate lucrurile, ştiind că tot ceea ce mi se întâmplă este sub autoritatea Ta, lucrând împreună spre bine. Amin.

Niciun comentariu: