marți, 5 noiembrie 2013

Bancuri



- Spune-mi te rog, întreabă un nebun pe noul venit în salon, de ce ai fost internat?
- Pentru că nervii mei sunt la pământ.
- Din ce cauză?
- Prea multă muncă. Zilnic am muncit câte 32 de ore.
- Glumeşti! Ziua are doar 24 de ore.
- Şi ce dacă?! N-ai auzit de ore suplimentare?!




Un trainer se uită la un slide de Power Point şi spune:
- Nu înţeleg… dar nu înţeleg!
Celălalt trainer:
- Ce nu înţelegi? Îţi explic eu!
- De explicat pot şi eu, dar cu înţelesul e mai greu! mărturiseşte oftând primul trainer.




- De ce nu au voie ardelenii să spună bancuri decât până joia?
- S-ar putea ca duminica la slujbă să-i apuce râsul.




Proteste la Cluj-Napoca :
- Merem la miting să-l dăm jos pe Băsescu?
- Merem. Da’ câte grade îs afară?
- Minus 7.
- No, lasă, că nu-i om rău… 





- Marie, dacă ai câştiga 100 milioane la Loto, m-ai mai iubi?
- Da Ioane, şi  mi-ar fi foarte dor de tine! 

Niciun comentariu: