sâmbătă, 31 iulie 2010

Rugaciuni

Doamne, nu lăsa ca propriul nostru interes să ne orbească şi nici greutăţile noastre să ne amărească.


Doamne, ajută-mă să-mi urmez zi de zi calea cu inima curată şi mintea limpede.


Doamne, ajută-mă să îmi reamintesc că azi nu mi se poate întâmpla nimic ce eu împreună cu Tine să nu putem rezolva.


Doamne, ajută-mă ca în fiecare nouă zi să-mi sporesc încrederea în mine însumi pentru a putea face acele lucruri minunate de care sunt capabil.


Doamne, ajută-mă să văd fiecare zi ca pe o nouă şansă de a-mi îmbogăţi sufletul.


Doamne, ajută-mă să înţeleg că fără muncă nu este viaţă, dar nici fără viaţă nu mai este muncă şi e nevoie să am timp pentru amândouă.


Doamne, fiecare “azi” e o zi specială pentru care îţi mulţumim.


Doamne, ajută-mă să nu-mi stau singur în cale, prin îndoielile şi fricile mele.


Doamne, am credinţa că îmi vei scoate în cale acele oportunităţi şi oameni care mă vor ajuta să ajung acolo unde îmi doresc.


Doamne, du-mă în locuri unde pot creşte în credinţă şi dragoste, şi la oameni în a căror viaţă pot să fac o diferenţă.

Niciun comentariu: