joi, 22 iulie 2010

Bancuri

- Mărie, eu cred că mă duc…. şi vreau să-ţi spun ultimele mele dorinţe.
- Ioane, spune şi aşa am să fac.
- Mărie, să ai grijă de copii.
- Da Ioane!
- Să fii femeie cinstită şi gospodină cum te ştiu.
- Da Ioane!
- După ce mor eu, să te măriţi cu Gheorghe.
- Cum cu Gheorghe, că e cel mai mare duşman al tău.
- Păi ….tocmai de aceea…





În momentele dificile ale vieţii trebuie să ridici capul, să scoţi pieptul în faţă şi să spui hotărât:

– Acuma chiar că`s terminat.





Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii – nu li se întâmplă prea des.





- Eu am ajuns în sfârşit la o înţelegere cu soţia mea. O zi mă duc eu la cumpărături, o zi ea.
- Şi sunteţi mulţumiţi?
- Bineînţeles! O zi bem, o zi mâncăm…





Şeful intră în birou:
- V-am spus de atâtea ori: în timpul lucrului nu se fumează!
Unul din lucrători, uitându-se la şef:
- Dar cine lucrează?





Viitorul sună bine, păcat că nu răspunde nimeni.





Dacă trebuie să alegi între două rele – alege-o pe cea pe care nu ai mai încercat-o până atunci.





Tatăl către băiatul de 6 ani: Un băiat mare ca tine nu ar trebui să se teamă de întuneric!
Băiatul: Ţie ţi-e uşor să vorbeşti… tu o ai pe mama să-ţi poarte de grijă.





Ora 3 dimineata se aude o bataie in usa. Se scoala sotul, cand deschide usa, sta unul zambind:

- Ce vrei ma, in pl mea , la ora 3 dimineata ?!!

- Scuze, n-ati putea sa ma impingeti?!

- Du-te bah de aici, la 3 dimineata? si ii inchide usa in nas, si se duce inapoi in pat langa sotie. Sotia il intreaba:

- Cine a fost la ora asta?

- Pai unu`, cica vrea sa-l imping Sotia se ridica intr-un cot:

- Ti-aduci aminte cand ai avut pana la motor, si nu te-a impins nimeni si ai stat 4 ore pe magistrala ? ti-era greu sa dai o mana de ajutor?

- Bine, zise sotul. Isi trage repede o pereche de pantaloni si iese afara, aici cam ceata, si incepe sa strige:

- Bah unde esti? Se aude un glas:

- Aici!!

- Unde aici?

- Aici, in leagan!





- Salut, bine că te-am întîlnit! Poţi să-mi împrumuţi 100.000 de lei?

- Îmi pare rău, dar n-am bani la mine!

- Dar acasă?

- Acasă toţi sînt bine, sănătoşi, mulţumesc!



Niciun comentariu: