Ca sa vinzi un film uneori nu e suficient doar un poster sofisticat sau o campanie de promovare pompoasa. Secretul succesului se ascunde uneori in spatele unei propozitii, a unui slogan, sau chiar in spatele catorva cuvinte. Chiar si cel mai prost film poate sa para foarte interesant daca are un tagline provocator care iti starneste curiozitatea.
Un tagline cuprinde esenta unui film in cuvinte putine si este plasat adeseori pe posterele filmelor sau pe dvd-uri. Cel mai interesant este insa faptul ca redactarea tagline-urilor aduce in buzunarul unor oameni venituri de pana la 80.000 de $ pe luna, unul dintre cei mai cunoscuti angajati in acest domeniu fiind Jason Byers. Acesta a dat lovitura pe piata de la Hollywood cu tagline-ul pentru filmul Armageddon din 1998: “It’s time to kick some asteroid”.
Unele sunt mai enigmatice, altele sunt nepotrivite, insa cele selectate mai jos capteaza esenta filmului atat de bine, incat ar face curios orice iubitor de filme.
Psycho (1960)
“Check in. Relax. Take a shower.”
The Birds (1963)
The Good the Bad and the Ugly (1966)
“For three men the Civil War wasn’t Hell. It was practice.”
The Godfather (1972)
Star Wars (1977)
A long time ago, in a galaxy far, far away…
Suspiria (1977)
Alien (1979)
“In space no one can hear you scream.”
Nightmare on Elm Street (1984)
The Silence of the Lambs (1991)
Pulp Fiction (1994)
“You won’t know the facts until you’ve seen the fiction”
The Shawshank Redemption (1994)
Se7en (1995)
The Big Lebowski (1998) Her life was in their hands. Now her toe is in the mail.
American Beauty (1999)
“…look closer”
Fight Club (1999)
“Losing all hope is freedom /Mischief. Mayhem. Soap.”
The Sixth Sense (1999)
“Not every gift is a blessing.”
Dude, Where’s My Car? (2000)
Buffalo Soldiers (2001)
Finding Nemo (2003)
Johnny English (2003)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
300 (2006)
The Dark Knight (2008)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu