miercuri, 16 decembrie 2009

Bancuri (28)

Ce să fac, doctore? Căsătoria mea e în impas.
- Cum aşa?
- Păi, soţia mea nu mă poate suferi când sunt beat, iar eu n-o pot suferi când sunt treaz..


Un om merge la un centru de închiriat schiuri.
- Aveţi schiuri şi clăpari mărimea 56?
- ce mărime???
- 56.
- Dar la ce vă mai trebuie schiuri?


Statul roman va elimina impozitul pe venit.
În două etape:
În prima etapă se va elimina venitul…


Bin-Laden îl sună pe George Bush şi îi zice.
- Am două veşti, una bună şi alta rea. Pe care o alegi?
George:
- Pe cea bună.
Bin:
- Mă predau!!!
George:
- Şi aia rea care e?
Bin:
- Vin cu avionul!!!


- Dumnezeu mi-e martor că sunt nevinovat, spune inculpatul.
- Îmi pare rău, spune judecătorul, dar am încheiat deja audierea martorilor.


Un şofer este oprit de un poliţist. Coboară din maşină ofticat şi-l întreabă pe poliţist:
- Mergeam prea repede?
- Nu, dar zburaţi mult prea jos!


Merge o babuta pe calea ferata. Din urma se apropie trenul fluierand. Babuta, fara se se intoarca:

- Fetele cuminti nu intorc capul la fluieraturi....


Cum cere o blonda o bere ?

- O scol, va rog!


Care e asemanarea dintre o blonda dezbracta si o blonda imbracata?

- Amandoua sunt in hainele de servici.


Culmea imaginatiei:

Sa fii la lucru si sa-ti imaginezi ca dormi si sa visezi ca esti la lucru.


O echipa scotiana de fotbal castiga campionatul. Antrenorul, fericit, spune:

- Baieti, cred ca meritati ceva racoritor. Johnny, deschide larg fereastra!


Mai Gheo, gasit-ai tu vreodata barbati straini la tine in sifonier?

- Mai Ioane, n-am gasit nici un strain, toti erau romani.


Cum recunosti un politist prost intre mai multi politisti?

Imposibil. Toti sunt la fel


O tipa maritata, intr-o seara cand sotzul era plecat se `intretinea` cu 3 indivizi in acelasi timp. Pe masa cocaina, din cand in cand se mai oprea si mai tragea pe nas, orgasme multiple, delir. La un moment dat, usa se deschide la perete si intra sotu. Cu ultimele puteri si in culmea placerii ea se apleaca, mai trage o data pe nas dupa care se uita la barbat-su si zice:

- Si acum iar incepem: banuieli, suspiciuni...


Un beţiv iese din bar şi se împiedică de o piatră. Se ridică, însă iar cade. Supărat, spune:
- Dacă ştiam că pic iar, nu mă mai ridicam.

Niciun comentariu: