vineri, 25 decembrie 2009

Rugaciuni (8)

Doamne, am parte de mai multe împliniri şi bucurii atunci când paşii mei sunt conduşi de Tine.

Doamne, îţi mulţumesc pentru abilitatea de a alege ceea ce gândim şi ceea ce vedem. Ajută-ne să vedem frumuseţea cu care ne înconjori chiar dacă uneori o găsim doar în imaginaţia noastră.

Doamne, învaţă-mă să fiu: flexibil ca apa, blând ca zefirul, rapid ca lumina şi puternic ca speranţa.

Doamne Dumnezeule; nu pot schimba ce a fost, nu pot controla ce va fi. Ajută-mă să apreciez, clipă de clipă, timpul pe care mi-l dai, astfel încât să nu-l risipesc făcând lucruri fără valoare adevărată sau doar în propriul meu interes.

Doamne Dumnezeule; îţi mulţumesc pentru că ai grijă de mine, clipă de clipă - zi de zi.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să adun în sufletul meu bunătate, bucurie şi nobleţe.

Doamne Dumnezeule; dragostea Ta face ca visele mele să prindă viaţă

Doamne Dumezeule; îţi mulţumesc pentru această nouă zi. Cu ajutorul Tău cu siguranţă voi reuşi să aduc zâmbetul pe faţa mea şi a celor cu care intru în contact.

Doamne Dumnezeule; ghidează-mi zi de zi paşii şi dă-mi curaj să trăiesc pentru Tine.

Doamne Dumnezeule; dă-mi tăria de a persevera în momentele în care sunt pus la încercare.

Doamne Dumnezeule; Vocea Ta ne oferă ceea ce căutăm; mulţumire, pace, dragoste şi o constantă reamintire a ceea ce suntem.

Doamne Dumnezeule; cu ajutorul Tău voi trăi fiecare zi cu un spirit de biruitor.

Doamne Dumnezeule; nu voi bate în retragere, nu mă voi mulţumi cu mai puţin decât ceea ce mi-ai promis Tu.


Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi maximizez potenţialul spre slava Ta.
Doamne Dumnezeule; îţi mulţumesc pentru comoara pe care ai plantat-o în fiecare din noi.

Niciun comentariu: