joi, 7 mai 2009

Bancuri (9)

Copii ati citit "Capra cu 3 iezi?"
- Daaaaaaa...!!!!!!(raspunde clasa).
- Tu, asta mic din prima banca, ia spune-ne cati iezi avea capra...?
- Pai povestea se cheama "Capra cu 3 iezi", nu? - Da - Si acum ma intrebati "cati iezi avea capra"? - Da.. - TREI,...in p_la mea....!!!!!!!!!!!
- Despot, iesi afara, sa vii cu parintii la scoala!!!


O batrana pe moarte, vai de capul ei! La usa suna postasul. Ea cu glas slabit!
Cine-i acoloooo?
I se raspunde: POSTA!
Batrana vesela: Cati sunteti maica?


Badea Gheorghe, jerpelit, facea autostopul. In curand apare o super-masina, opreste si-l intreba:
-Unde mergi bade?
-La Bucuresti, nepoato.
-Si crezi ca te ia cineva fiind asa jerpelit?
-Ma gandeam ca pt. 200 de dolari m-o lua si pe mine cineva... -200 de dolari? Suie! Urca mosul in masina. La un moment dat, soferita isi aprinde un trabuc. Din spate, Gheorghe zice:
- Nu te supara, daca iti dau 500 de dolari imi dai si mie un trabuc? Soferita, fericita, ii intinde mosului un trabuc. Dupa un timp,mosul zice:
-Auzi, da daca iti dau 1000 de dolari imi faci un sex oral? Dupa un timp de gandire aia executa lucrarea. Gheorghe, relaxat, dupa o juma`de ora:
-Fato,fato, nu stiu ce o sa se-ntample ca neam de neamu`meu n-a avut atatea datorii cate am eu la tine...


Politistul care cerceta un caz de sinucidere o intreaba pe secretara:
- Draguto, nu stii de ce s-a aruncat seful tau pe fereastra?
- N-am idee, dar era asa un om dragut si atent! Luna trecuta mi-a cumparat o blana, saptamana trecuta mi-a cumparat o masina sport, iar azi dimineata un inel cu diamant! Dupa aceea mi-a spus ca ar vrea sa se culce cu mine si m-a intrebat ce ii cer in schimb.
- Si ce i-ai raspuns?
- Ca aici in birou, lumea imi da de obicei 50 de dolari...

Niciun comentariu: