Aeroportul din Manchester va folosi, în premieră mondială,
holograme. Scopul acestor proiecţii este reducerea cozilor la controalele de
securitate.
Cele două holograme sunt
reprezentări virtuale a doi angajaţi ai departamentului de customer service,
John şi Julie. Proiectul a fost realizat de către aceeaşi companie care a
conceput concertele formaţiei Gorillaz, care este formată din caractere
animate.
Pasagerii care vor folosi terminalul 1 al aeroportului din Manchester vor întâlni reprezentările virtuale ale celor doi angajaţi. Acestea oferă explicaţii despre obiectele ce nu pot fi aduse la bordul aeronavei şi reaminteşte călătorilor să aibă la îndemână boarding pass-ul, pentru a reduce timpul de aşteptare.
Directorul departamentului de customer service al aeroportului din Manchester, Julie Armstrong, a explicat decizia de a folosi holograme în premieră mondială: "Căutăm întotdeauna noi metode pentru a îmbunătăţi experienţa pe care călătorii o au în aeroportul nostru. După 4 ani de la introducerea unor restricţii în ceea ce priveşte bagajul de mână, este de înţeles că unii pasageri uită regulile referitoare la cantitatea de lichide permisă. Nu vrem să forţăm pe nimeni să îşi arunce băutura sau produsele de înfrumuseţare, astfel că am căutat alte căi de a reminti oamenilor aceste reguli, de la postere până la oameni îmbrăcaţi în costume-gigant în formă de deodorant. Poate că aceste holograme vor constitui cea mai eficientă metodă. Nu ai cum să nu le vezi, iar ţinând cont că John şi Julie cei reali sunt populari în rândul pasagerilor, sperăm ca şi formele lor virtuale să fie".
Ce crede Julie Capper, una din cele două persoane imortalizate de firma Musion în forma unei holograme? "Dacă aceste holograme ajută pasagerii noştri să treacă mai repede de controlul de securitate, atunci este un lucru bun. Ce-i drept, este ciudat să te vezi în formă virtuală, dar sper ca această versiune a mea să preia o parte din volumul meu de muncă. Sunt curioasă dacă pot trimite holograma în locul meu la unele şedinţe fără ca nimeni să-şi dea seama", a declarat Julie.
Pasagerii care vor folosi terminalul 1 al aeroportului din Manchester vor întâlni reprezentările virtuale ale celor doi angajaţi. Acestea oferă explicaţii despre obiectele ce nu pot fi aduse la bordul aeronavei şi reaminteşte călătorilor să aibă la îndemână boarding pass-ul, pentru a reduce timpul de aşteptare.
Directorul departamentului de customer service al aeroportului din Manchester, Julie Armstrong, a explicat decizia de a folosi holograme în premieră mondială: "Căutăm întotdeauna noi metode pentru a îmbunătăţi experienţa pe care călătorii o au în aeroportul nostru. După 4 ani de la introducerea unor restricţii în ceea ce priveşte bagajul de mână, este de înţeles că unii pasageri uită regulile referitoare la cantitatea de lichide permisă. Nu vrem să forţăm pe nimeni să îşi arunce băutura sau produsele de înfrumuseţare, astfel că am căutat alte căi de a reminti oamenilor aceste reguli, de la postere până la oameni îmbrăcaţi în costume-gigant în formă de deodorant. Poate că aceste holograme vor constitui cea mai eficientă metodă. Nu ai cum să nu le vezi, iar ţinând cont că John şi Julie cei reali sunt populari în rândul pasagerilor, sperăm ca şi formele lor virtuale să fie".
Ce crede Julie Capper, una din cele două persoane imortalizate de firma Musion în forma unei holograme? "Dacă aceste holograme ajută pasagerii noştri să treacă mai repede de controlul de securitate, atunci este un lucru bun. Ce-i drept, este ciudat să te vezi în formă virtuală, dar sper ca această versiune a mea să preia o parte din volumul meu de muncă. Sunt curioasă dacă pot trimite holograma în locul meu la unele şedinţe fără ca nimeni să-şi dea seama", a declarat Julie.
Sursa: UKPA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu