sâmbătă, 3 martie 2012

Rugaciuni

Doamne ajută-mă să las la o parte grijile şi poverile, să mă eliberez de toate pentru a putea să fiu câteva clipe doar cu Tine.

Doamne iartă-mă pentru răul pe care l-am făcut şi pentru binele pe care am eşuat să-l fac.

Doamne îţi mulţumesc pentru binecuvântările din viaţa mea. Inima îmi este plină de recunoştinţă pentru ce ai făcut pentru mine.

Doamne, ajută-mă să fac faţă tuturor dificultăţilor, durerilor, dezamăgirilor şi tristeţilor. Toate acestea mă vor întări şi îmi vor contura caracterul.

Doamne vindecă-ne sufletul de mândria şi aroganţa ce ne dezbină viaţa.

Doamne învaţă-mă să Îţi slujesc, să ofer fără a contabiliza costurile.

Doamne ajută-mă să-mi păstrez numele curat, să nu caut faimă, avere şi putere.

Doamne, ştiu că, indiferent cât de temător mă simt, nimic nu mă poate separa de dragostea Ta.

Doamne ajută-mă să am încredere în înţelepciunea Ta.

Doamne dă-mi darul acceptării şi al iertării.

Doamne dă-mi curajul de a-mi urma propria cale.

Doamne îţi mulţumesc pentru dragostea şi grija Ta.

Doamne îţi mulţumesc pentru că îmi eşti alături. Cu ajutorul Tău voi reuşi să fac faţă şi celor mai grele încercări.

Niciun comentariu: