duminică, 13 martie 2011

Rugaciuni

Doamne, îţi mulţumesc pentru fiecare ocazie prin care am devenit mai înţelept, mai bun, mai bogat.


Doamne, supravieţuim folosindu-ne de cele 5 simţuri, dar nu ne lăsa să uităm că viaţa este mai mult decât ceea ce poate fi astfel perceput.


Doamne, ajută-ne să redescoperim în fiecare zi bucuria de a trăi.


Ajută-mă, Doamne, să-mi fac obiceiul ca atunci când am parte de o dezamăgire, de un eşec, să mă întreb: “Ce pot să învăţ din aceasta situaţie, ce aş putea face diferit data viitoare?”


Doamne, dă-mi curajul de a mă implica activ în crearea vieţii mele.


Doamne, ajută-mă să nu rătăcesc în labirituri fără de sfărşit a întrebărilor care nu duc nicăieri, a nenumăratelor încercări ce nu au fost încununate cu succes. Ghidează-mi gândurile şi paşii spre ceea ce se poate face de acum înainte.


Doamne, cu ajutorul Tău gândurile pot dobândi forţă creatoare. Inspiră-mă să mă concentrez pe gânduri care creează pace, armonie şi împlinire în viaţa mea.


Doamne, ajută-mă ca în loc să mă plâng de ceea ce nu pot face, să am curajul de a acţiona cu credinţă, folosindu-mi la maxim abilităţile pe care le am.


Doamne, dă-mi înţelepciunea de a nu mă mai împotrivi vieţii şi celor ce mi se întâmplă. Ajută-mă să devin mai puternic, mai abil pentru a mă bucura de zilele ce îmi sunt date.


Doamne, dă-mi puterea ca în momentele în care mă simt rătăcit, confuz, lipsit de speranţă să nu mă las doborât, ci să continui să caut modalităţi de a merge mai departe.


Doamne, în aceste vremuri în care timpul nu mai pare să ne ajungă şi suntem mereu pe fugă, reaminteşte-ne cum e să punem suflet în ceea ce facem şi să ne bucurăm de rezultatele realizate.


Doamne, îţi mulţumesc pentru toată iubirea care se revarsă asupra mea şi pentru această bucurie de a trăi.


Doamne, ajută-mă să stabilesc cu exactitate ceea ce contează cu adevărat în viaţa mea şi să nu mai risipesc timpul cu lucruri care nu mă ajută cu nimic.


Doamne, îţi mulţumesc pentru fiecare provocare pe care viaţa mi-o oferă pentru a mă cunoaşte mai bine.


Doamne, Tu mi-ai dat viaţă, iar cum voi crea realitatea vieţii mele depinde numai de mine.

Niciun comentariu: