duminică, 27 septembrie 2009

Bancuri (21)

O blonda comanda o pizza ...
- In cate felii sa v-o tai? In 6 sau in 12? intreaba bucatarul.
- In 6, n-as putea niciodata sa mananc 12 felii!


Cand stii ca o femeie va spune ceva interesant?
Cand incepe fraza cu: "Un barbat mi-a zis odata..."


Intre colegi:
- De ce nu lucreaza Ionescu saptamana asta?
- Il inlocuieste pe sefu'.


De ce le plac barbatilor femeile istete?
Deoarece contrastele se atrag.


- Ce automobil frumos! E al dumneavoastra?
- Oarecum.
- Nu inteleg.
- Cand automobilul este curat si in stare perfecta de functionare il foloseste sotia mea. E o serata undeva, masina o ia fiica mea. In zi de meci, devine proprietatea fiului meu.
- Totusi, cand este a dumneavoastra?
- Cand trebuie dusa la reparat.


Medicul:
- Sa stiti ca principalul vinovat al bolii dumneavoastra este alcoolul.
Pacientul:
- Multumesc, domnule doctor, bine ca nu sunt eu vinovat!


Doi proaspat arestati discuta in celula:
- De ce ai fost arestat? - Pentru concurenta.
- ...?
- Fabricam aceleasi bancnote ca si statul.


Profesoara vorbi mult despre scopul vietii si rolul omului in societate. Apoi intreba:
- Copii, ce ati dori sa auziti in timpul inmormantarii voastre?
Vasile:
- As dori ca oamenii sa spuna ca am fost un medic extraordinar, ca am salvat viata multor oameni…
Maria:
- Dar eu as dori ca toti sa spuna ca am fost o sotie buna, o mama si o bunica, sa ma iubeasca toti.
- Dar tu, Ioane, ce ai dori sa auzi?
- “Priviti! Se misca, se misca!!!”


Intr-un sat din Moldova se intorceau barbatii de la razboi. Ileana la fel ca toate celelalte femei isi astepta barbatul in poarta. Aceasta il vede pe Vasile si-l striga:
-Vasileeeeee da Ion a meu unde e?????
Acesta cand a vazut-o s-a schimbat la fata. Intra amandoi in curte si se aseaza in prag.
Vasile: -Hai sa iti zic cum o stat treaba…
I: Lasa tu zi unde e, a ramas la crasma porcu..
V: Nu,nu eram cu barbatutu intr- zi asa frumoasa ca asta…
I: Asa si??
V: jucam table…Si tu il cunosti pe Ion si stii ca e mai nebun el asa cateodata!!!
I: Da stiu da ce e cu asta???
V: Eiiii ghici ce i-a trecut in momentul ala prin cap lui Ion?
I: Ceeee??
V: Un glonte uite atat de mic

Niciun comentariu: