miercuri, 16 septembrie 2009

Bloguri din Pitesti - dumisblog.com


Sunt tare surprins, am descoperit in seara asta un blog care incearca si din cate observ eu, cu foarte multa greutate, sa adune bloggerii din Pitesti. O idee super faina. Felicitari. Din cate am citit, pe baiat il cheama Marian Dumitru (a.k.a dumis) si face un lucru demn de laudat. O sa incerc in zilele urmatoare sa accesez mai toate blogurile din lista lui si o sa-mi dau si eu cu pararea, nu ca blogul meu ar fii unul profy. Nici nu ridic o asemenea pretentie. A .... sa nu uit, vizitand glogul lui dumis am ajuns la un moment dat la un articol "intalnirea bloggerilor pitesteni #6". Despre articol in sine nu am ce comenta, dar vizionand filmuletzul .... imi pare rau s-o spun, locatzia nu a fost cea mai buna alegere, iar comentariile e urat spus, puerile ... chiar nu gasesc un cuvant mai potrivit .... scuze. Oricum, una peste alta blogul lui dumis e de urmarit. Felicitari si pentru pitestibuzz, o sa-l trec si eu la bloguri urmarite.
Multa bafta Dumis

Niciun comentariu: