joi, 10 iunie 2010

Vorbe alese

E uman să faci greşeli şi unii dintre noi suntem mai umani decât alţii. Ashleigh Brilliant

Oamenilor nu le lipseşte puterea, ci voinţa. Victor Hugo


Pasiunea este o obsesie pozitivă; obsesia este o pasiune negativă. Paul Carvel


Jules Verne: “Omul nu este niciodată perfect, nici mulţumit.”


E natural, chiar instinctiv să preferăm confortul suferinţei, familiarul necunoscutului. Dar uneori instinctele noastre nu sunt înţelepte. Viaţa ne oferă de obicei mult mai mult decât predispoziţiile şi preferinţele noastre ne vor permite să avem. Dincolo de confort se află îndurare, mister şi aventură. E posibil să fim nevoiţi să renunţăm la credinţele şi ideile noastre despre viaţă pentru a avea parte de viaţă. Rachel Naomi Remen


“Educarea credinţei noastre este incompletă până când nu învăţăm că providenţa lui Dumnezeu lucrează prin pierdere.. că în noi se face o lucrare prin eşec şi dispariţia anumitor lucruri. [...] De fiecare dată când resursele noastre au secat lucrul acesta s-a întâmplat ca să învăţăm că speranţa şi ajutorul nostru sunt în Dumnezeu.” F.B. Meyer


În confruntarea dintre râu şi piatră, râul învinge mereu – nu prin tărie, ci prin perseverenţă. H. Jackson Brown


Îmi iubesc viaţa şi preţuiesc fiecare clipă ce îmi este dată. Atâta vreme cât am suflare aleg să dau ce-i mai bun din mine, folosindu-mă de toate darurile cu care am fost înzestrat şi de toate resursele pe care le am la dispoziţie.


Trăieşte total, trăieşte cu pasiune… În felul acesta, fiecare moment devine de aur, iar întreaga ta viaţă se transformă într-o înşiruire de clipe aurite. O astfel de fiinţă nu moare niciodată, căci atingerea ei seamănă cu aceea a regelui Midas: orice atinge, se preschimbă în aur. Osho


Aleg să văd viaţa ca pe un dar de preţ de care mă voi bucura în fiecare minut.


Viaţa e prea importantă ca să o iei în serios. Corky Siegel


Sunt un suflet puternic, independent, capabil să înfăptuiesc lucruri măreţe.


Trebuie să ne golim de prea plinul Eu, ca să mai intre în noi un pic de Dumnezeu. Petre Ţuţea


Ştiu că sunt capabil să descopăr şi să fac toţi paşii necesari pentru a obţine rezultatele dorite.


Am observat că tot cei care obţin bogăţii de durată au urcat pe scara prosperităţii cu mâinile întinse; una întinsă înainte, pentru a primi ajutorul celor care au ajuns în vârf, iar cealaltă întinsă în spate, pentru a-i ajuta pe cei care încă mai urcă. Napoleon Hill



Niciun comentariu: