joi, 17 iunie 2010

Rugaciuni

Doamne, ajută-mă ca-n momentele mai dificile ale vieţii să am puterea de a spera într-un nou început mai bun.


Doamne, fă lumină în inima şi mintea mea pentru a descoperi bogăţiile din interiorul fiinţei mele.


Doamne, inspiră-mă să întâmpin fiecare zi cu sufletul deschis la miracolele vieţii.


Doamne, învaţă-mă cum să devin cel mai puternic aliat al meu.


Doamne, învaţă-mă să-mi trăiesc fiecare zi cu recunoştinţă pentru ceea ce sunt şi pentru ceea ce voi deveni.


Doamne, ajută-mă să am puterea şi abilitatea de a depăşi problemele cu care mă confrunt.


Doamne, ajută-mă să mă pot detaşa pentru moment de toate gândurile şi grijile mele zilnice pentru a putea savura această clipă.


Doamne; fii cu mine azi, ghidează-mi paşii şi inspiră-mă să aleg iubirea.


Doamne; fii şi în viaţa mea azi cu lumina şi dragostea Ta.


Doamne, învaţă-mă să disting lucrurile importante de cele fără prea mare însemnătate pentru a putea să îmi folosesc eficient timpul.


Doamne, dă-ne creativitate şi curaj pentru a putea să ne folosim de fiecare clipă astfel încât să facem din această zi - o zi minunată.


Doamne, îţi mulţumesc pentru oamenii minunaţi din viaţa mea.


Doamne, cu ajutorul Tău nu vom permite vremurilor mai puţin prielnice prin care trecem să pună în regim de austeritate şi sufletul nostru.

Doamne, inspiră-mă pentru a alege calea care mi se potriveşte cel mai bine şi învaţă-mă cum să-mi creez propriul noroc.


Doamne, ajută-mă să simt din nou gustul libertăţii, să mă eliberez de presiunea responsabilităţilor pentru a putea privi situaţia dintr-o nouă perspectivă.


Doamne îţi mulţumesc pentru toate binecuvântările Tale, îţi mulţumesc pentru tot ceea ce îmi scoţi în cale pentru a mă ajuta să cresc, să devin mai bun.



Niciun comentariu: