joi, 1 mai 2014

Bancuri



Un cetatean se trezeste dimineata si, uitandu-se in gradina propriei case, observa o gorila in stejarul personal. Intrigat suna la Asociatia Coboratorilor de Gorile din Copaci care il asigura ca vor trimite un om care ii va rezolva problema.
Acesta soseste rapid, fiind dotat cu o bata de baseball, o pusca, o pereche de catuse si un caine chihuaua.
Cetateanul nostru, uimit il intreaba ce are de gand sa faca.
Omul raspunde:
- Eu voi urca in copac, lovesc gorila, ea cade, chihuaua o musca de testicole, gorila isi va apropria mainile intr-un gest disperat de aparare, iar dumneata ii vei pune catusele.
- Bine, bine, zice cetateanul, dar pusca la ce foloseste?
- In cazul in care cad eu primul din copac, impusti chihuaua




Un student la medicina trece examenul final.
Din pacate ,intrebarea pusa nu ii convine – descrieti cele trei avantaje ale laptelui matern pentru alimentatia bebelusilor.
Doua avantaje ii vin imediat in minte si scrie:
1.asigura cel mai bun echilibru nutritional pentru copil
2.cum este direct din corpul mamei este protejat de germeni si contribuie la dezvoltarea sistemului imunitar
Cum al treilea avantaj nu-i venea in minte, scrie:
3.ambalajul este foarte frumos




Azi dimineata pe la ora 2, vecinul meu imi batea cu pumnii in usa:
”Nicule, nu pot sa dorm!”
”Norocul tau” i-am raspuns ”hai inauntru ca tin o petrecere!”




-Mamico, vreau sa te rog ceva!
-Ce e, fetita mea?
-Imi doresc foarte mult un fratior, nu am cu cine sa ma joc.
-Bine, o sa vorbesc cu taticul, dar nu stiu daca o sa accepte, un copil costa foarte scump in ziua de azi.
-Macar unul micut, mic de tot si slabut, poate e mai ieftin!





Romanii la Olimpiada de la Soci
Iata probele si concurentii:
- Traian Basescu ne va reprezenta la Saniuta.
- Bianca Dragusanu va participa la Ski Fund.
- Vaslui va trimite la Soci cei mai buni localnici la aruncarea toporului.
- Victor Ponta si-a trecut deja in CV participarea sa la Olimpiada de la Soci.
- Catalin Botezatu va fi reprezentantul nostru la proba de curling.
- Echipa Romaniei nu a cerut protectie la Soci ci doar un detasament de padurari gata sa intervina in caz de urgenta.
- La Soci au aparut mesaje gen Soci Pola scris in zapada, semn ca primii romani au ajuns deja la Olimpiada.

Niciun comentariu: