duminică, 19 decembrie 2010

Rugaciuni

Doamne, nici o zi nu e ca cealaltă şi nu există doar zile bune. Dar investind zi de zi în mine, voi deveni mai puternic, şi, împreună cu ajutorul Tău, voi reuşi să mă bucur de tot mai multe zile minunate.


Doamne, credinţa în Tine îmi dă puterea de a fi mai presus decât lucrurile neînsemnate şi mă inspiră să văd viaţa dintr-o perspectivă pozitivă.


Doamne binecuvântează-ne cu dragoste şi respect unul pentru celălalt. Ajută-ne să dezvoltăm relaţii armonioase cu cei apropiaţi, cu prietenii şi partenerii.

Doamne, în fiecare zi învăţ cum să fiu mai aproape de Tine, cum să fiu mai deschis pentru a simţi ghidarea Ta.


Doamne, ajută-mă să primesc criticile cu demnitate şi detaşare şi să ştiu face diferenţa între cele care merită luate în considerare şi cele care trebuie ignorate.


Doamne, dă-mi puterea de a-mi accepta măreţia şi înţelepciunea de a-mi folosi forţa cu care m-ai înzestrat.


Doamne, dă-mi puterea de a mă depăşi pe mine în fiecare zi şi întăreşte-mi voinţa pentru a reuşi.


Doamne, îţi mulţumesc pentru talentul cu care m-ai înzestrat, căci acesta mă face unic şi irepetabil.


Doamne, ajută-mă să-mi conserv energia pentru lucrurile cu adevărat importante şi să nu o mai cheltui cu gânduri, vorbe sau lucruri care nu-mi folosesc.


Doamne, îţi mulţumesc pentru toţi prietenii minunaţi de care am parte şi ajută-mă să fiu mereu aproape cu sufletul de ei.

Niciun comentariu: