duminică, 25 octombrie 2009

Bancuri (23)

Anunt la matrimoniale:
- Caut sotie
Mii de raspunsuri:
- Ia-o pe-a mea!


La ora de gramatică, învăţătoarea îl întreabă pe Andrei:
- Care este viitorul verbului “eu casc”?
Andrei răspunde:
- “Eu dorm”, doamna învăţătoare.


Câţiva politicieni, cam cu chef, fac un turneu electoral prin sate. Pe un drum de ţară, maşina se izbeşte de un copac şi accidentu-i gata.
Aflat în trecere, un ţăran cu frica lui Dumnezeu îi adună, îi îngroapă pe loc şi îşi vede mai departe de treabă.
După un timp, se observă lipsa politicienilor. Anchetă, reconstituire, interogatorii etc.
Anchetatorul îl întreabă pe ţăran:
- Când ai sosit la locul accidentului, mai era vreunul în viaţă?
- Unii dintre ei ziceau că sunt, dar poti să-i crezi pe ăştia?!


O blondă loveşte un automobil. Şoferul din maşina lovită se dă jos şi o întreabă:
- Măcar ai dat examen pentru permis?
- Desigur! Si spre deosebire de tine, de multe ori…


Soţia s-a aşezat lângă mine, în timp ce butonam canalele de televiziune…
M-a întrebat: “Ce vezi la televizor?”
I-am răspuns: “Praful”.
Şi atunci, a început cearta….


La un examen de intrare în poliţie s-au prezentat 3 concurenţi, doi dintre ei fiind pilele cuiva mare din poliţie. Intră primul concurent, pila domnului colonel X.
Examinatorul:
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească, la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi spuneţi în ce an a avut loc această răscoală?
- În anul 1907.
- Perfect, sunteţi admis.
Intră al doilea concurent, pila domnului general Y.
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească, la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi spuneţi câţi ţărani au participat la această rascoală?
- Peste 40.000.
- Perfect, sunteţi admis.
Intră al treilea concurent, fără nicio pilă.
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească, la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi scrieţi numele şi adresa fiecăruia?


Un cetăţean beat se duce la un poliţist şi îi spune:
- Şefu’, vreau să-ţi spun un banc politic.
- Nu vezi că sunt poliţist?
- Nu-i nimic, ţi-l spun până-l pricepi.


Ce s-a ales de lumea asta, domnule!.....zice Bula

− Stateam duminica in biserica la slujba si o doamna de langa mine scoate o tigara, o aprinde si incepe sa fumeze… Mai sa-mi scap berea din mana, nu alta !



Cum incepe o reteta in cartile de bucate scotiene?

- Se imprumuta...



La Radio Erevan, un ascultator intreaba:

- Daca dragostea este vinul vietii, atunci ce este casatoria? Radio Erevan raspunde:

- Mahmureala de a doua zi dimineata...


Niciun comentariu: