joi, 1 octombrie 2009

Rugaciuni (1)

Doamne, ajuta-ne sa ne deschidem inimile si mintile pentru a simti, pentru a cunoaste.

Doamne, Iti suntem recunoscatori pentru dragostea Ta. Ea ne lumineaza sufletele si ne ghideaza pasii.

Doamne, intr-o lume ale carei carari sunt strambe, ajuta-ma sa gasesc si sa aleg calea cea dreapta.

Doamne, ajuta-ma sa nu ma las intimidat de lucrurile ce par a fi prea greu de dus la bun sfarsit. Da-mi intelepciunea de a vedea pasii ce trebuie sa-i fac pentru a reusi.

Doamne, când cred cu adevărat că mă pot baza pe sprijinul tău, încercările vieţii sunt mai uşor de îndurat.

Doamne, fii Te rog de partea mea, fii ajutorul meu, am nevoie de Tine.

Doamne, Iti multumesc pentru siguranta ce izvoraste din dragostea ce ne-o porti.

Doamne ajuta-ma nu doar sa-Ti aud cuvantul, ci sa-l pot si indeplini.

Doamne, cu Tine alaturi sufletul meu are libertatea de a canta, de a dansa, de a iubi, de a se bucura.

Doamne, ajuta-ma sa nu uit posibilitatile ce se nasc din credinta.

Doamne, ajuta-ma sa folosesc darurile pe care le-am primit si sa impart dragostea ce mi-a fost data.

Doamne, credinta in Tine ma va ajuta sa merg inainte.

Doamne, da-mi puteri sa pot faptui tot ce am de facut.

Doamne, vino in inima mea si stai cu mine pentru totdeauna.

Niciun comentariu: