miercuri, 16 septembrie 2009

Bancuri (20)

- Un singur cuvant de-al tau ma poate face cel mai fericit om din lume.... Vrei sa te casatoresti cu mine?
- Nu, raspunde ea.
- Multumesc! Acesta era cuvantul.


Miezul noptii. Un betiv se leagana din gard in gard, cind e oprit de un politist.
- Va rog frumos, actele dv. si sa-mi spuneti unde mergeti! Betivul se uita lung si raspunde:
- Ma duc la o conferinta despre efectele nocive ale alcoolului si despre riscul betivilor de a deveni ratati. Politistul se uita la el fix si intreaba:
- La ora asta? Cine tine o conferinta despre asa ceva la miezul noptii?
- Nevasta-mea si, mai mult ca sigur, si soacra-mea.


Nişte turişti la ţară:
Ea: - Iubitule, peisajul ăsta mă lasă mută.
El: - Perfect, campăm aici!


– Gata, zise unul dintre pescari, azi am venit degeaba. Nu mai este nimic de făcut, să ne strîngem sculele şi să plecăm acasă!
– Ba mai avem ceva de făcut.
– Ce?
– Să ne punem de acord cu ce povestim acasă.


La facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni să prospere, a hotărât să dea printr-o "Lege Divină" fiecărei naţii câte două virtuţi. Astfel, El i-a făcut :
- pe elveţieni - ordonaţi şi respectuoşi faţă de legi;
- pe nemţi - disciplinaţi şi raţionali;
- pe englezi - perseverenţi şi studioşi;
- pe japonezi - muncitori şi răbdători;
- pe unguri - hotărâţi şi buni meseriaşi;
- pe francezi - culţi şi rafinaţi;
- pe spanioli - veseli şi ospitalieri .............şamd.
Când a ajuns la români, I-a spus îngerului consilier care şi nota:
- românii vor fi inteligenţi, cinstiţi şi buni politicieni..
După ce a publicat-o în "Monitorul Celest", îngerul a remarcat:
- Doamne, ai dat tuturor popoarelor câte două virtuţi, iar românilor trei. Oare în acest fel, nu cumva ei îi vor depăşi şi exploata pe toţi ceilalţi ?
- Aoleu, aşa e ! Ai dreptate! Atunci să revenim cu o "Ordonanţă".
"Pentru că virtuţile Dumnezeieşti, odată acordate, nu se mai pot lua înapoi, precizez că nimeni nu va putea avea şi folosi mai mult de două virtuţi, în acelaşi timp!"
Şi astfel, se explică de ce românii...
- care sunt inteligenţi şi cinstiţi, în nici un caz nu fac politică;
- cei care sunt cinstiţi şi fac politică, in mod sigur nu sunt inteligenţi;
- care fac politică şi sunt inteligenţi, categoric nu sunt cinstiţi.




– Grozav... aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor !
– De ce?
– Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară !


Toţi elevii scriu cu asiduitate la lucrarea “Ce aş face dacă aş fi patron?”. Unul singur stă cu mîinile la piept şi meditează.
– Marinescule, tu nu scrii ?
– Nu, domnule profesor, aştept să-mi vină secretara.


Un beţiv într-o seară iese dintr-o cârciumă şi în faţa lui vede un SUV 4x4.
Merge el la maşină şi lângă 4x4 zgârie cu o cheie: "=16".
A doua zi proprietarul vede şi o duce la reparat.
Următoarea seară beţivu la fel 4x4: "=16".
Proprietarul din nou o duce la reparat şi de data asta lipeşte el şi "=16".
Când beţivul iese din cârciumă şi vede scris pe maşină 4x4=16, merge şi el şi adaugă "CORECT".


Un director scoţian către angajaţi :
- Aţi muncit bine anul ăsta ! O să vă dau drept recompensă fiecaruia câte un cec de 20 lire! Dacă vă descurcaţi la fel anul viitor o să le semnez !


Draga mea, să ştii că băutura te face mai frumoasă.
- Dar eu n-am baut nimic!
- Tu nu, dar eu da.

Niciun comentariu: