miercuri, 9 martie 2011

Bancuri


Robotul telefonic al bunicii:
- Bună ziua, în acest moment nu sunt disponibilă. Vă rog să lăsaţi un mesaj după sunetul caracteristic: Beeeeeppp!
- Dacă eşti unul dintre copiii mei, apasă 1, 2, 3, ... (în funcţie de care copil eşti) şi foloseşte următoarele opţiuni:
- Dacă vrei să-ţi ţin copiii, apasă 2.
- Dacă vrei să-ţi spăl hainele şi să ţi le calc, apasă 3.
- Dacă vrei să doarmă copiii aici, apasă 4.
- Dacă vrei să-ţi iau copiii de la şcoală, apasă 5.
- Dacă vrei să-ţi trimit mâncare acasă, apasă 6.
- Dacă vrei să vii să mănânci aici, apasă 7.
- Dacă vrei bani, apasă 8.
- Dacă vrei să vin ca să-ţi fac curat în casă, apasă 9.
- Dacă vrei să mă chemi la cină, să-mi faci cumpărăturile, să mă duci la teatru, să mă inviţi la o la plimbare în parc, să mă inviţi în vacanţă la mare sau la munte, doar începe să vorbeşti!




Un tip irascibil sună la Serviciul Clienți:
- Doamnă, aveți nervi să mă ascultați?
- Nu!
- Nu-i nimic, vă fac eu..




Un scoțian pe patul de moarte:
- Copiii mei, sunteți aici?
- Da, tată!
- Soția mea, ești aici?
- Da, scumpul meu soț!
- Toată lumea e aici?
- Da, suntem cu toții aici, lângă tine!
- Atunci de ce naiba e lumina aprinsă în bucătărie??




Doi bărbați se refugiază din cauza ploii într-un bar. Își beau berile în liniște în timp ce privesc pe geam.
- E binevenită ploaia asta pentru pământ, spuse unul dintre ei. Totul va renaște acum din nou.
- Nu mă speria! spune celălalt..Tocmai mi-am înmormântat soacra...




Locotenentul îi întreabă pe soldați:
- Cine vrea să vină azi cu mașina la scos cartofi?
Înainteaza doi, după care îi duce la mașina. Și apoi către ceilalți:
- Restu’ veniți pe jos!





La ora de limba română:
- Copii, ce făcea Meşterul Manole când o zidea pe soţia lui, Ana?
- Body building!!





- Dumneata într-adevar ai 114 ani, moşule?
- Exact!
- Şi ce ai facut de ai ajuns la o varstă aşa de înaintată?
- Am avut răbdare!




În faţa unei grădiniţe se plimba agitat de vreo 10 minute un bărbat.
- Bună ziua! Aşteptaţi un copil? întreabă educatoarea.
- Nu doamnă, aşa sunt eu, gras!!!





- Ce faci atunci când îţi spune doctorul că ţi-au mai rămas doar 6 luni de trăit?
- Te duci şi le petreci cu soacra - vor fi cele mai lungi zile din viaţa ta...





Cele trei mari dorinţe ale bărbatului:
1. să fie aşa frumos cum crede maică-sa că este!
2. să fie aşa bogat cum crede fiu-său că este!
3. să aibă atâtea femei câte suspectează nevastă-sa că are!




Bulă o ajută pe mama lui la curăţenie. Ca să ajungă la un tablou, se urcă încălţat pe un scaun şi începe să dea jos praful.
- Bulişor, de ce n-ai pus un ziar pe scaun înainte?
- Nu-i nimic mamă, ajung şi aşa.

Niciun comentariu: