vineri, 3 decembrie 2010

Rugaciuni

Doamne, dă-mi puterea să îndrept ceea ce mai poate fi îndreptat și să fiu cât mai responsabil de acum înainte de alegerile pe care le fac.


Doamne, ajută-mă să-mi controlez gândurile și puterea minții pentru a dobândi liniște interioară.


Doamne, dă-mi puterea să merg mai departe și fie ca orice experiență să mă transforme într-un om mai bun și mai înțelept.


Doamne, fie ca trecerea timpului, cu tot ceea ce ne încearcă în fiecare zi, să nu ne lase sufletul acrit, amărât, plictisit. Învaţă-ne să găsim şi să simţim frumosul.


Doamne, îţi mulţumim pentru acele frumuseţi din interiorul nostru care, odată scoase la iveală, ne fac viaţa noastă şi a celor din jur mai frumoasă.


Doamne, ajută-ne să fim înţelepţi şi vigilenţi pentru a putea discerne corect între bine şi rău, între adevăr şi minciună.


Doamne, ajută-ne să ne aţintim privirea către ceea ce putem realiza împreună, nu unul la altul pentru a ne judeca slăbiciunile.


Doamne, ajută-mă să exersez în fiecare zi dragostea necondiţionată, pentru a fi apt să-mi exprim iubirea fără pretenţii şi fără limite.


Doamne, fie ca munca pe care o fac şi felul în care o fac să aducă speranţă şi lumină tuturor celor cu care intru în contact.


Doamne, în fiecare zi descopăr lucruri noi despre mine şi, cu ajutorul Tău, învăţ să mă folosesc de darurile cu care m-ai binecuvântat.

Niciun comentariu: