joi, 28 mai 2009

Bancuri (11)

Bula la concursul de clarinete
Mare concurs mare pe vremea lu’ nea Nicu de cantat la clarinet. Multi participanti, printre care si Bula. Ii vine randul si cand
apare in fata comisiei, zice:
- Nu va suparati, dar eu nu am note dupa care sa cant”. Comisia:
- Lasa, ma Bula ca iti dam noi note.
- Bine, dar nici toale de concurs nu am.
- Lasa Bula, uite, iti dam noi si haine de concurs.
- Dar stiti, nu am clarinet…
Ii da comisia si clarinet, la care Bula zice:
- Dom’le, dar eu nu stiu sa cant la clarinet. Comisia:
- Pai bine ma Bula , dar de ce ai mai venit la concurs?
- Pai sa va spun sa nu contati pe mine…


La maternitate, in sala de asteptare trei barbati stau cu sufletul la gura. Iese moasa si il felicita pe primul:
- Felicitari aveti gemeni !
- Doamne, ce coincidenta, eu chiar lucrez la Minessota Twins…
Dupa o ora iese aceeasi femeie si spune celui de al doilea tatic:
- Incredibil, aveti tripleti !!!
- Nu pot sa cred, ce coincidenta, eu lucrez la 3M Company.
Al treilea lesina.
- Ce s-a intamplat, intreaba moasa ?
- El lucreaza la 7UP…


Se duce David Copperfield la plaja si, cand il vad, toate femeile sar pe el :
- David, David, fa-ne si noua o magie !
David : -Nu pot ca n-am nici un instrument la mine. Dar totusi hai. Tu, intoarce-te cu spatele. Simti un deget in fund ?
Ea: -Da.
David : -Bine, uite mainile !!


De vorba cu animalele
Un ziarist face o vizita la o stana, unde ciobanul e tocmai cu oile la pascut.
- Ce faci, bace?
- Uite, aice cu turma…
- Pot sa vorbesc cu cainele tau?
- Cainele nu vorbeste!
Ziaristul se apleaca la caine:
- Ce mai faci, Azor?
- Multam, fain! (ciobanul ramane cu gura cascata).
- Ciobanul te ingrijeste bine?
- Nu ma plang. Imi da mancare buna, nu ma bate si din cand in cand ne mai si jucam. Ciobanul sta stupefiat.
- Bace! Pot sa vorbesc cu magarul tau?
- Magarul nu vorbeste…
Ziaristul se apropie de magar:
- Ce mai faci, magare?
- Nu ma plang! (ciobanul intra in stare de soc).
- Ciobanul se comporta bine cu tine?
- Da. Imi da fan, abrac, iar daca e vreme rea, ma baga in sura… Ciobanul cade pe spate.
- Bace! Pot sa vorbesc cu oaia ta?
- Apai bagaboanta aia minte de ingheata apele!


O bunicuta cu nepotica merg la mare. La plaja se aseaza langa un mos care era si el cu nepotul. Dupa un timp cei doi incep sa se joace si ei in nisip. Si amndoi erau goi. La un moment data fetita intreba:
- Bunico eu de ce nu am ce are baiatul?
Bunica raspunde:
- Nu-ti face griji, cand o sa fii mare,o sa ai una numai si numai a ta!
La care bunicul baiatului, care citea tacticos un ziar:
- Si daca nu o sa fie cuminte o sa aibe si mai multe!


Sotia: barbate repara si tu priza asta
barbatul: ai innebunit nevasta, da ce, eu is electrician?
sotia: barbate repara si tu usa asta
barbatul: ai innebunit? da ce eu is tamlar?
a doua zi, venind de la servici, sotul observa priza si usa reparate
-Nevasta, da cum ai facut de le-ai reparat?
-pai l-am chemat pe vecinul de la 4
-si cum l-ai platit?
-pai, o zis ori sa-i cant ceva, ori sa ma culc cu el
-si ce i-ai cantat?
-ai innebunit barbate? da ce eu is cantareata?


Mare concurs: “cea mai ermetica masina”.
Vin cei de la Peugeot cu ultimul model.
Comisia: - Ati facut testul cu pisica?
Reprezentant Peugeot: - Nu, cum testul cu pisica?
Comisia: - Nu-i nimic, il facem acum. Bagam o pisica inauntru… Dupa doua zile pisica moare, nu mai avea aer. Intr-adevar este ermetica.
Vine ultimul model de BMW.
Comisia: - Ati facut testul cu pisica?
Reprezentant BMW: - Nu, cum se face acest test?
Comisia: - Bagam o pisica inauntru… Dupa o zi pisica moare. Nu mai avea aer. Este intr-adevar cea mai ermetica masina.
Vin si cei de la Logan.
Comisia: - Ati facut testul cu pisica?
Reprezentant Logan: - Da!
Comisia: - Si cum l-ati facut?
Reprezentant Logan: - Pai am bagat pisica inauntru si pe unde scotea capul, chituiam…


Intr - o dimineata de iarna, sotul si sotia ascultau la radio in timpul
micului dejun.

“Astazi o sa fie 8-10cm de zapada. Va rugam sa parcati masinile pe partea
de strada cu casele numerotate cu numere pare, pentru ca sa se poata trece
cu plugurile de zapada”
Sotia se duce repede si muta masina.

O saptamana mai tarziu, dimineata, mic dejun, radio:
“Astazi o sa fie 10-12cm de zapada. Va rugam sa parcati masinile pe partea
de strada cu casele numerotate cu numere impare, pentru ca sa se poata
trece cu plugurile de zapada”
Sotia iar se duce si muta masina pe partea respectiva.

O saptamana mai tarziu:
“Astazi o sa fie 12-14cm de zapada. Va rugam sa parcati…..”
Si se intrerupe curentul.
Sotia suparata si ingrijorata intreaba:
“Dragul meu, nu stiu ce sa fac. Pe ce parte a strazii trebuie sa parchez
masina?”

Sotul cu o voce calda si intelegatoare, cum o au toti barbatii ce sunt
insurati cu blonde, spune:
“De ce nu lasi tu masina in garaj, de data asta?”


Doi caini de rasa se intalnesc la veterinar.
-De ce te-a adus aici? zice unul.
-Stapana mi-a luat mancarea din fata, m-a infuriat cumplit, am sarit pe ea și am mușcat-o violent…m-a adus aici sa-mi faca o injectie letala. Tu ce-ai patit?
-Stapana a ieșit goala din baie, m-a provocat cumplit, am sarit pe ea și i-am tras-o…
-Și te-a adus sa-ți faca injectie letala?
-Nu, m-a adus sa-mi taie unghiile.


Intr-o zi se duce bula la taicas-o
-Tata , tata, ce e ala un penis?
Se desface taicas-o la pantaloni:
-uite fiule asta e un penis..si ca fapt divers e un penis perfect
Urmatoarea zi bula la scoala…se desface la pantaloni in fata colegilor
-Uitati copii…acesta este un penis..si ca fapt divers daca ar fi fost cu 5 cm mai mic…ar fi fost perfect!

Niciun comentariu: