duminică, 19 ianuarie 2014

Who the fuck is ... Boyce Avenue?

De ceva vreme tot aud vorbindu-se pe net, si mai cu seama pe youtube de Boyce Avenue. La inceput nu am dat importanta dar cu timpul au aparut tot mai des. Tot mai multe videoclipuri cu ei imi apareau in lista de pe youtube. Si din curiozitate (sunt si eu om da) am dat clip pe unul, pe doua, pe zece si ... murmur in sala, mi-au placut.

Binenteles ca habar nu am avut ca Boyce Avenue este o formatie, initial am crezut ca este vorba despre un singur cantaret a caui voce a inceput sa nu-mi mai fiea indiferenta.

Azi asa, maine asa, fara vreun scop anume am tot invadat spatiul lor virtual de pe canalul de pe youtube si sincer am inceput sa recunosc ca multe, poate prea multe din piesele lor, coveruri sa fim intelesi, sunau mult, extraordinar de mult mai bine decat originalul.

Si ca sa va scutesc de cautatul pe net de informatii si sa va stranesc si voua curiozitatea am pus mai jos cateva informatii legate de Boyce Avenue si cateva videoclipuri.

Boyce Avenue este o formatie rock puerto-americana formata in Sarasota, Florida de trei frati:  Alejandro, Daniel si Fabian Manzano. Numele formatiei este dat ca urmare a unei combinatii intre doua strazi din orasul in care au trait fartii. 

Din data de 9 August 2011 au rupt contractul cu Universal Republic si au inceput sa inregistreze muzica la proaspata lor casa independenta pe care au infiintat-o si care se numeste 3 Peace Records. 

Boyce Avenue a colaborat cu diversi artisti renumiti de pe YouTube: Hannah Trigwell, Kina Grannis, Tiffany Alvord, Megan Nicole, Alex Goot, Megan & Liz, David Choi, Tyler Ward, Savannah Outen, Cobus Potgieter si DeStorm Power.

Boyce Avenue face frecvent turnee in SUA, Canada, United Kingdom, Ireland, Europa, Australia, si  Asia de Sud.









 

Niciun comentariu: