duminică, 5 ianuarie 2014

Bancuri



Un om statea in camera de urgenta cu ambii ochi invinetiti si un corset in jurul gatului. Natural, doctorul il intreaba ce s-a intamplat.
– Ei bine, a fost cam asa, spune omul. Ma bucuram de o partida linistita de golf cu sotia mea cand, ea a aruncat mingea ei intr-un grajd. Ne-am dus dupa ea sa o cautam si, in timp ce scormoneam, am observat o vaca cu ceva alb la fund. M-am apropiat si i-am ridicat coada si, desigur, acolo era mingea de golf a sotiei – intepenita exact in mijlocul fundului vacii. Atunci am gresit.
-Ce ai facut? intreaba doctorul.
-Ei bine, am ridicat coada vacii si am strigat la sotie: “Hei, arata ca a ta!”




Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce esti trist?
- Am aflat ca sotia are S I D A…
O pauza lunga…
- Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???




Pacientul la psihiatru:
- Doctore, am o problema. In fiecare seara, cand ma culc, am impresia ca e cineva ascuns sub pat. Atunci ma scol ca sa ma uit si bineinteles ca acolo nu-i nimeni. Ma culc la loc, dar dupa un timp ma gandesc ca poate nu m-am uitat bine. Ma dau jos iar si ma uit sub pat, fara niciun rezultat, desigur. Pe scurt, desi imi spun ca e o tampenie, simt mereu nevoia sa ma asigur ca nu-i nimeni sub pat. Doctore, chestia asta imi distruge viata. Puteti face ceva?
- Hm, da, da… Obsesional-compulsiv… Aveti in vedere 4 ani de sedinte de psihoterapie, cate trei pe saptamana, si va vindec de obsesia asta.
- Si cam cat o sa ma coste, doctore?
- 100 $ pe sedinta.
- Hm, cred c-o sa ma mai gandesc…
Sase luni mai tarziu, psihiatrul se intalneste cu pacientul intamplator pe strada:
- Domnule, de ce n-ati mai revenit pe la cabinetul meu?
- Cu 100 $ sedinta? Baiatul care-mi aduce pizza mi-a rezolvat problema cu doar 5 $.
- Baiatul cu pizza?!? Chiar asa??? Si cum a procedat?
- M-a sfatuit sa tai picioarele de la pat!




Azi dimineata m-a trezit nevasta-mea:
- Te-ai cam imbatat aseara.
- Termina cu prostiile ca nu eram beat, abia daca am baut 3 beri, i-am zis
- Bine, zice, daca spui tu. Acum rostogoleste-te din fata garajului ca trebuie sa ajung la serviciu.





- Cu ce se ocupa barbata-tu, Leano, intreb o veche cunostinta?
- E sticlar, raspunse ea.
- Aha…Dar inca se mai practica meseria asta in zilele noastre?
- Ei as, cum sa nu?! La noi in sat, cel putin, e cea mai la moda. Oriunde mergi, dai numai peste nenorociti de betivi cu sticla-n mana!

Niciun comentariu: