duminică, 6 noiembrie 2011

Directia 5 - discografie


Anul de lansare: 2010

Contine:

Directia 5 - Ai un loc

Directia 5 - Lumea noastra

Directia 5 - Romantic

Directia 5 - Singura ce o pot iubi

Directia 5 - Tu si dragostea

Directia 5 - Vreau sa fii a mea

Directia 5 - Voi fi umbra ta

Directia 5 - Telefon de la ea

Directia 5 - Sa-mi dai curaj

Directia 5 - O fata ca ea

Directia 5 - Caut altceva


Anul de lansare: 2010

Contine:

Directia 5 - E inima mea... topita de-a ta
Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Daca m-ai chema
Directia 5 - Daca ai sti
Directia 5 - Vreau sa ma îndragostesc (cu Raluca) (live)
Directia 5 - Povestea noastra (cu Delia) (live)
Directia 5 - Esti îngerul meu
Directia 5 - Cu nimeni nu te-as înlocui
Directia 5 - De ce? (cu Giulia) (live)
Directia 5 - Primul meu sarut (cu Ana Maria) (live)
Directia 5 - Asa începe dragostea
Directia 5 - Vreau sa mai stai doar o zi (cu Andreea Banica) (live)
Directia 5 - Poate tu
Directia 5 - Lânga mine (cu Paula Seling)


LIVE IN STUDIO


Anul de lansare: 2009

Contine:

Directia 5 - Inima mea e topita de a ta
Directia 5 - Tot ce vrei
Directia 5 - De unde vine
Directia 5 - In niciun caz
Directia 5 - Si ce daca
Directia 5 - Cu nimeni nu te-as inlocui
Directia 5 - Daca m-ai chema
Directia 5 - Ploaia
Directia 5 - Cineva
Directia 5 - Minti simple

Anul de lansare: 2009

Contine:

Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Asa incepe
Directia 5 - Cineva
Directia 5 - Cosmic feat Irina Iordachescu
Directia 5 - Cu nimeni nu te-as schimba
Directia 5 - Daca ai sti
Directia 5 - Daca m-ai chema
Directia 5 - Esti ingerul meu
Directia 5 - Esti stilul meu
Directia 5 - Luna mea din cer
Directia 5 - Mi-e dor de inceput
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - Povestea noastra
Directia 5 - Stralucire feat Irina Iordache
Directia 5 - Tot ce vrei
Directia 5 - Vreau sa ma indragostesc

Anul de lansare: 2008

Contine:

Directia 5 - La Multi Ani
Directia 5 - In niciun caz.
Directia 5 - E inima mea topita de-a ta
Directia 5 - Hey tu
Directia 5 - Mi-e dor de inceput
Directia 5 - Joc sau dragoste
Directia 5 - Inima mea
Directia 5 - Daca m-ai chema
Directia 5 - Decembrie
Directia 5 - Aniversare
Directia 5 - Voi veni
Directia 5 - Orasul

Anul de lansare: 2008

Contine:

Directia 5 feat Irina Iordachescu - Cosmic (lounge)
Directia 5 feat Irina Iordachescu - Stralucire (lounge)
Directia 5 - Dans imaginar
Directia 5 feat Irina Iordachescu - Stralucire
Directia 5 - Libertate imaginata
Directia 5 feat Irina Iordachescu - Cosmic
Directia 5 - Cer invizibil
Directia 5 - Peisaj stelar
Directia 5 - Cairo
Directia 5 - Highland Park
Directia 5 - Panoramic
Directia 5 - Desert electric
Directia 5 - Rotatie

Anul de lansare: 2007

Contine:

Directia 5 - Anii
Directia 5 - Un pas inainte
Directia 5 - In numele dragostei
Directia 5 - Cineva.mp3
Directia 5 - Parola spre tine
Directia 5 - Un film despre noi
Directia 5 - Luna mea
Directia 5 - Doar pentru el
Directia 5 - Lumea e a mea
Directia 5 - De unde vine
Directia 5 - Impresii personale

Anul de lansare: 2006

Contine:

Directia 5 - Un fel de a spune te iubesc
Directia 5 - Atmosfera romantica
Directia 5 - Asa incepe dragostea
Directia 5 - Sentimente
Directia 5 - In sufletul tau
Directia 5 - Priveliste
Directia 5 - O zi de primavara
Directia 5 - Calatorie
Directia 5 - Simbioza
Directia 5 - Intamplari fericite
Directia 5 - Adiere
Directia 5 - Imaginatie
Directia 5 - Romanta
Directia 5 - Afinitati elective


SATISFACTIE - LIVE


Anul de lansare: 2006

Contine:

Directia 5 - De ce nu mor stelele
Directia 5 - Taram de vis
Directia 5 - Cu bratele deschise
Directia 5 - Poate tu
Directia 5 - Si ce daca
Directia 5 - Cu nimeni nu te-as inlocui
Directia 5 - Crede in tine
Directia 5 - Stai...nu ma ocoli
Directia 5 - Esti ingerul meu
Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Primul meu sarut
Directia 5 - Stai...nu ma ocoli (Studio Version ft. D-Laid)


Anul de lansare: 2005

Contine:

Directia 5 - Cu nimeni nu te-as inlocui
Directia 5 - Si ce daca
Directia 5 - Stai ... nu ma ocoli
Directia 5 - Cu brate deschise
Directia 5 - O zi de primavara
Directia 5 cu Tina - Un cantec pentru tine
Directia 5 - Te indragostesti
Directia 5 - Crede in tine
Directia 5 - De ce nu mor stelele
Directia 5 - Azi pot spera
Directia 5 - Taram de vis

Anul de lansare: 2004

Contine:

Directia 5 - Esti ingerul meu
Directia 5 - Cu tine sa zbor
Directia 5 - Esti ingerul meu (versiune originala)
Directia 5 - Am invatat sa ascult
Directia 5 - Imi pare rau
Directia 5 - Merg mai departe
Directia 5 - Voi reveni
Directia 5 - Poate tu (versiune album)
Directia 5 - Un pas in fata
Directia 5 - Cu tine sa zbor (versiune)
Directia 5 - In felul meu
Directia 5 - Atat de aproape
Directia 5 - Promisiuni
Directia 5 - Crede in tine
Directia 5 - Arata-mi mai mult
Directia 5 - Fac ce vreau (live)
Directia 5 - Romanta
Directia 5 - Imaginatie

Anul de lansare: 2002

Contine:

Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Povestea noastra
Directia 5 - Obsesia
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - In di anka
Directia 5 - De ce
Directia 5 - Unde esti
Directia 5 - Scufita rosie
Directia 5 - Langa mine
Directia 5 - Pantofi de lac
Directia 5 - Liceul german
Directia 5 - Pakistan
Directia 5 - Arabia
Directia 5 - Te voi astepta
Directia 5 - Street fighting boys
Directia 5 - Daca stai, iti sta norocul

Anul de lansare: 2002

Contine:

Directia 5 - Daca ai sti
Directia 5 - Seductie
Directia 5 - Poate tu
Directia 5 - Superstar
Directia 5 - Don't go
Directia 5 - Altul mai bun
Directia 5 - Texaco
Directia 5 - Lisabona
Directia 5 - Tot ce vrei
Directia 5 - Castelul
Directia 5 - Minti simple
Directia 5 - Frontiera 18
Directia 5 - Voi pluti
Directia 5 - Spune ce vrei
Directia 5 - 1999

Anul de lansare: 2002

Contine:

Directia 5 - Ploaia (cu Andra)
Directia 5 - De ce (cu Giulia - Candy)
Directia 5 - Povestea noastra (cu Delia - N&D)
Directia 5 - Langa mine (cu Andreea - Blondy)
Directia 5 - Tot ce vrei (cu Raluca - Nitro)
Directia 5 - Cine te crezi (cu Cristina - Blondy)
Directia 5 - Primul meu sarut (cu Ana Maria)
Directia 5 - Nu e greu (cu Nadine)
Directia 5 - Vreau sa ma indragostesc (cu Raluca - Angel)
Directia 5 - Esti stilul meu (cu Luminita Anghel)
Directia 5 - Vreau sa mai stai doar o zi (cu Andreea - Blondy)
Directia 5 - Tot ce vrei (cu Raluca - Nitro) acoustic version


DIRECTIA 5 LIVE


Anul de lansare: 2001

Contine:

Directia 5 - Seductie
Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Dac-ai sti
Directia 5 - Obsesia
Directia 5 - Superstar
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - Te voi astepta
Directia 5 - Poti sa visezi
Directia 5 - Obsesia (bis)
Directia 5 - Spune ce vrei
Directia 5 - Altul mai bun

Anul de lansare: 2001

Contine:

Directia 5 - Povestea noastra
Directia 5 - Esti stilul meu
Directia 5 - Primul meu... sarut
Directia 5 - Departe esti tu
Directia 5 - Ploaia
Directia 5 - Nu te mai las sa pleci
Directia 5 - Vreau sa ma indragostesc
Directia 5 - Vreau sa mai stai doar o zi
Directia 5 cu Raluca - Tot ce vrei
Directia 5 - Esti stilul meu (aranjat de Directia 5 in 16 iulie 2001)
Directia 5 - De ce
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - Octombrie
Directia 5 - Tot ce vrei

Anul de lansare: 2001

Contine:

Directia 5 - Esti stilul meu - maxi single
Directia 5 - Noaptea esti doar a mea
Directia 5 - Tot ce vrei feat Raluca
Directia 5 - Esti stilul meu (16 iulie 2001)
Directia 5 - Unde esti

Anul de lansare: 2000

Contine:

Directia 5 - Obsesia
Directia 5 - Nu e greu
Directia 5 - Am nevoie de tine
Directia 5 - Spune ce vrei
Directia 5 - Cateodata
Directia 5 - Poti sa visezi
Directia 5 - Unde esti
Directia 5 - Daca ai stii
Directia 5 - Langa mine
Directia 5 - Fac ce vreau
Directia 5 - Voi pluti
Directia 5 - Te voi astepta

Anul de lansare: 1999

Contine:


Directia 5 - 1999
Directia 5 - Prima
Directia 5 - Minti simple
Directia 5 - Lisabona
Directia 5 - Seara frumusetii tale
Directia 5 - Nu ofta
Directia 5 - Prea multe
Directia 5 - De capul meu
Directia 5 - Seductie
Directia 5 - Batman revine
Directia 5 - Altul mai bun (Future Groove Remix)
Directia 5 - Altul mai bun (Cristian Stefanescu NSK remix)

Anul de lansare: 1999

Contine:


Directia 5 - Altul mai bun
Directia 5 - Altul mai bun (remix 1)
Directia 5 - Altul mai bun (remix 2)
Directia 5 - Altul mai bun (remix 3)
Directia 5 - Altul mai bun (remix 4)
Directia 5 - Seductie (versiune noua)
Directia 5 - Bogdan Barosanu

Anul de lansare: 1994

Contine:

Directia 5 - Frontiera 18.mp3
Directia 5 - In di anka.mp3
Directia 5 - Liceul german.mp3
Directia 5 - Lisabona.mp3
Directia 5 - Pakistan.mp3
Directia 5 - Pantofi de lac.mp3
Directia 5 - Prima.mp3


Anul de lansare: 1994

Contine:

Directia 5 - Frontiera 18.mp3
Directia 5 - In di anka.mp3
Directia 5 - Liceul german.mp3
Directia 5 - Lisabona.mp3
Directia 5 - Pakistan.mp3
Directia 5 - Pantofi de lac.mp3
Directia 5 - Prima.mp3


Anul de lansare: 1993

Contine:


Directia 5 - Bogdan Barosanu.mp3
Directia 5 - Daca stai iti sta norocul.mp3
Directia 5 - Scufita Rosie.mp3
Directia 5 - Seductie.mp3
Directia 5 - Street fighting boys.mp3
Directia 5 - Texaco.mp3
Directia 5 - Vrajitoarea.mp3

1992
Directia 5 - Anul 2000.mp3
Directia 5 - Arabia.mp3
Directia 5 - Castelul.mp3
Directia 5 - Cowboy.mp3
Directia 5 - Don't go.mp3
Directia 5 - La vulturul de mare cu pestele in gheare.mp3
Directia 5 - Max 80 km-h.mp3
Directia 5 - Vaporasul.mp3
Directia 5 - Voi pluti.mp3

Niciun comentariu: