joi, 10 noiembrie 2011

Rugaciuni

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să înţeleg că Tu doreşti daruri din comorile inimii noastre: dragostea noastră, preţuirea noastră, abilitatea noastră de a Te vedea pe tine în cei din jurul nostru.

Doamne Dumnezeule; Ziua de azi este o binecuvântare de la Tine, timpul pe care îl am este un dar din partea Ta, iar felul cum imi petrec ziua şi timpul este darul meu pentru Tine.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să înţeleg că Tu doreşti daruri din comorile inimii noastre: dragostea noastră, preţuirea noastră, abilitatea noastră de a Te vedea pe tine în cei din jurul nostru.

Doamne Dumnezeule; dă-ne nouă azi forţa de a persevera. Dă-ne curaj şi veselie. Ai grijă de prietenii noştri şi îmblânzeşte-ne duşmanii.

Doamne Dumnezeule, ajută-mă să-mi înlătur ego-ul meu egoist astfel încât să rămân deschis pentru graţia Ta.

Doamne Dumnezeule; îţi mulţumesc pentru comoara pe care ai plantat-o în fiecare din noi.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi maximizez potenţialul spre slava Ta.

Doamne Dumnezeule; nu voi bate în retragere, nu mă voi mulţumi cu mai puţin decât ceea ce mi-ai promis Tu.

Doamne Dumnezeule; cu ajutorul Tău voi trăi fiecare zi cu un spirit de biruitor.

Doamne, îţi mulţumesc pentru că îmi dai şansa de a mă face util celor din jur.

Niciun comentariu: