luni, 7 noiembrie 2011

Bancuri

Caut locuinţă. Să fie suficient de mare, ca soţia mea să nu se mute la maică-sa şi suficient de mică ca soacra să nu se mute la noi.

Un tip cu o "mică" vânătaie la ochi merge obosit prin oraş.
- Arătaţi foarte rău, i se adresează un trecător. Hai să vă ajut să mergeţi acasă.
- În nici un caz! Tocmai de acolo vin.

Doi nebuni mergeau prin deşert, unul căra în spate un butoi şi celălalt căra o uşă de maşină.
- Tu, de ce cari cu tine butoiul?
- Păi când mi-e sete mai beau câte o gură de apă. Dar tu de ce cari uşa aia de maşină în spate?
- Pai, mie când mi-e cald mai deschid geamul...

Orbul se întâlneşte cu şchiopul:
- Merge, merge?
Şchiopul:
- După cum vezi...

Doi nebuni mergeau prin deşert, unul căra în spate un butoi şi celălalt căra o uşă de maşină.
- Tu, de ce cari cu tine butoiul?
- Păi când mi-e sete mai beau câte o gură de apă. Dar tu de ce cari uşa aia de maşină în spate?
- Pai, mie când mi-e cald mai deschid geamul...

Leul cheamă toate animalele şi le spune:
- Cei frumoşi - în stânga, iar cei deştepţi - în dreapta.
Toate animalele s-au despărţit, numai maimuţa a rămas pe loc.
- Tu ce faci? - o întreabă leul.
- Eu?
Ce să fac, să mă rup în două?

- Scumpule, care femei iţi plac mai mult, cele deştepte sau cele frumoase?
- Îmi plac şi unele, şi altele. Îmi place şi de tine...

La birou s-a produs o eroare fatală, cu consecinţe grave. Şeful, enervat la culme, intră în cameră şi strigă la subaltern:
- Care din noi e idiot: tu sau eu?
Subalternul, liniştit:
- Şefule, oare cu experienţa şi precauţia dumneavoastră, aţi fi putut să primiţi la serviciu un idiot?

Profesoara vorbi mult despre scopul vieţii şi rolul omului în societate. Apoi întrebă:
- Copii, ce aţi dori să auziţi în timpul înmormântării voastre?
Vasile:
- Aş dori ca oamenii să spună că am fost un medic extraordinar, că am salvat viaţa multor oameni...
Maria:
- Eu aş dori ca toţi să spună că am fost o soţie bună, o mamă şi o bunică, să mă iubească toţi.
- Dar tu, Ioane, ce ai dori să auzi?
- "Priviţi! Se mişcă, se mişcă!!!"

- Mămico, mi-ai spus, că îngerii au aripi şi pot zbura, da?
- Desigur, scumpa mea.
- Aseară, când tu nu erai, am auzit cum tata îi spunea dădacei 'Îngeraş'. Ea când o să zboare?
- Mâine dimineaţă, scumpo, mâine dimineaţă.

Niciun comentariu: