sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Rugaciuni

Doamne, îţi mulţumesc pentru şansa de deveni zi de zi mai bun, mai bogat spiritual.

Doamne, ajută-mă să descopăr ceea ce îmi doresc cu adevărat în viaţă astfel încât să pot lua cele mai bune decizii pentru mine.

Doamne, ajută-mă să descopăr ceea ce am nevoie cu adevărat şi să îmi accept propriile mele limitări.

Doamne, ajută-mă să preţuiesc mai mult fiecare clipă şi să fiu mai atent la felul în care aleg să îmi petrec timpul.

Doamne, îţi mulţumesc pentru fiecare nou început pe care mi-l oferi zi de zi.

Doamne, ajută-mă să reaprind flacăra speranţei în viaţa celor mai greu încercaţi.

Doamne întăreşte-mă pentru a putea face faţă provocărilor.

Doamne, limpezeşte-mi privirea pentru a putea vedea frumuseţe dincolo de suferinţă.

Doamne întăreşte-mă pentru a putea face faţă provocărilor.

Doamne, cu ajutorul tău voi deveni pe zi ce trece mai bun.

Niciun comentariu: