miercuri, 2 iunie 2010

Bancuri

Pe o stradă centrală, pe măsură ce un bărbat sapă un şanţ, în urma lui vine un altul care îl astupă. Intrigat, un trecător îl întreabă:
- Ce faceţi aici?
- Săpăm un canal pentru telefon.
- Şi cablul unde e?
- Ăsta e un canal pentru telefon celular…





Un oltean e condamnat la moarte prin electrocutare. Este aşezat pe scaunul electric şi întrebat care e ultima lui dorinţă. Olteanul răspunde:
- Să mă ţineţi de mînă





- Acuzat, recunoaşte că ai greşit.
- Imposibil, domnule judecător, pledoaria avocatului m-a convis că nu am furat.





- Iubito, îi spune soţul soţiei, am invitat un prieten la cină.
- Cum? Ai înnebunit? Casa e cu susul în jos, n-am făcut cumpărături, toate vasele sunt murdare şi n-am chef să gătesc ceva special!
- Ştiu toate astea.
- Atunci de ce ţi-ai invitat prietenul la cină?
- Pentru că sărmanul are de gând să se însoare…





Nişte turişti la ţară:
Ea: – Iubitule, peisajul ăsta mă lasă mută.
El: – Perfect, campăm aici.





Un bătrân are probleme cu auzul şi se duce la doctor, care îi dă un aparat auditiv. Peste o lună se întoarce la cabinet pentru control.
- Aparatul îşi face treaba, auzul dumneavoastră este perfect… Cred că familia este foarte bucuroasă că puteţi auzi din nou.
- A, nu le-am spus încă, doar stau şi ascult… mi-am schimbat testamentul de trei ori până acum.





Examen de absolvire la Academia de Marină:
- Ce faci dacă în faţa navei tale vie un uragan straşnic, chiar când eşti aproape de ţărm?
- Arunc imediat ancora, domnule comandant.
- Şi dacă vine un alt uragan din spate?
- Arunc altă ancoră, domnule.
- Şi dacă vine altul de la tribord?
- Ordon aruncarea unei alte ancore…
- Şi de unde naiba ai atâtea ancore?
- Dar dumneavoastră de unde aţi făcut rost de atâtea uragane?





Un bărbat are febră mare, aşa că soţia la dus la doctor. După consultaţie, acesta a spus:
- Doamnă, soţul dumneavoastră are nevoie de odihnă. Vă prescriu nişte somnifere.
- Bine, domnule doctor. Şi cum trebuie să i le dau?
- Dar nu sunt pentru el, sunt pentru dumneavoastră.





Profesorul de religie:
- Bulă, câte porunci sunt?
- 10 do´n profesor!
- Şi dacă încalci una dintre ele, ce se întâmplă?
- Rămân 9 d-le …





- Ştii că m-am măritat?
- Serios? Cu cine?
- Cu un marinar. E plecat unsprezece luni pe an.
- Săraca de tine, cum trebuie să suferi…
- Nu, o lună trece atât de repede…

Niciun comentariu: