luni, 19 aprilie 2010

DJ Aligator & Heidi Deign - Close to you



I can't sleep at night
I`m staring at the phone
Knowing you are not alone
She is right there by your side
I`m tryin just to hide
All the things I feel inside
I can sense the chemistry
When youre standing close to me
I feel like a ship that's lost at see
It`s getting harder to ignore
is not like anything before
I know it's crazy baby but I want more

refren: I wish I could be close to you and feel your every move
Never meant to feel this way
Maybe you would come around one day
I wish I could be close to you and feel your every touch
Cause this girl wont give the way I feel
Heaven knows I wanted it so much

I`m the one to blame
I'm trying to explain But I will cause myself such pain
Your heart is occupied
i try to turn the tide
But time was never on my side
I can sense the chemistry
When youre standing close to me
I feel like a ship that's lost at see
is getting harder to ignore
is not like anything before
I know ït`s crazy baby but I want more

versiunea in romana

nu pot sa dorm noaptea
sunt intepenita langa telefon
stiind ca nu esti singur
ea e chiar acolo langa tine
incerc doar sa ascund
tot ceea ce simt inauntrul meu
pot sa simt legatura
cand stai langa mine
ma simt ca un vas pierdut pe mare
devine greu de ignorat
nu e ca nimic de pana acum
stiu ca e o nebunie iubite, dar imi doresc mai mult


imi doresc sa fiu aproape de tine
si sa iti simt fiecare miscare
niciodata nu mi-am dorit sa simt astfel
poate o sa treci pe aici intr-o zi
imi doresc sa fiu aproape de tine
si sa iti simt fiecare atingere
pt ca cerul nu va vindeca felul in care simt
Dumnezeu stie ca mi-am dorit asa de mult
(mi-am dorit asa de mult)
(mi-am dorit asa de mult)

sunt singura vinovata
incerc sa explic
dar ma va costa atat de multa durere
inima ta e ocupata
incerc sa intorc timpul
dar timpul nu a fost niciodata de partea mea
pot sa simit legatura
cand stai langa mine
ma simt ca un vas pierdut pe mare
devine greu de ignorat
nu e ca nimic de pana acum
stiu ca e o nebunie iubite, dar imi doresc mai mult

(imi doresc sa fiu atat de aproape de tine)

imi doresc sa fiu aproape de tine
si sa iti simt fiecare miscare
niciodata nu mi-am dorit sa simt astfel
poate o sa treci pe aici intr-o zi
imi doresc sa fiu aproape de tine
si sa iti simt fiecare atingere
pt ca cerul nu va vindeca felul in care simt
Dumnezeu stie ca mi-am dorït asa de mult



Tu ce ai face daca ai stii ca persoana iubita va muri a doua zi? Ai dori ca si personajul din film sa schimbi tot, sa schimbi destinul?
Dar daca nu vei putea face nimic sa schimbi cursul vietii, ce i-ai spune EI? Ce cuvinte nerostite ai dori sa afle, ce lucruri nefacute ai dori sa faci, ce ai schimba din tot ceea ce ai facut pana acum?

Niciun comentariu: