luni, 19 aprilie 2010

Bancuri

De ce au blondele scris un "A" deasupra patului?

- Sa nu uite textul in timpul orgasmului!




O femeie batuta rau se duce la doctor. Doctorul:

- Ce s-a intamplat?

- Nu stiu ce sa ma mai fac. De fiecare data cand sotul meu vine acasa baut, ma bate de ma rupe.

- Am un leac foarte bun pentru asta. Cand sotul tau vine acasa baut, tu imediat iei o cana de ceai de musetel si faci gargara si tot faci gargara.

Doua saptamani mai tarziu, femeia, aratand proaspata si renascuta, se intoarce la doctor.

- A fost o idee stralucita. De fiecare data cand sotul meu vine acasa beat, eu fac gargara cu ceai de musetel, si el nici macar o data nu m-a atins. Doctorul:

- Vezi daca-ti tii gura?





- E uimitor! Cum poţi face atât de multe greşeli într-o sigură zi.
- Simplu. Mă trezesc devreme.





2 români vor să se arunce cu paraşuta de pe un bloc cu 10 etaje.
S-au aruncat!
La etajul 9 unul zice:
- Băi, deschidem paraşuta?
- Nu acum, mă, e prea devreme.
La etajul 8:
- Băi, deschidem paraşuta?
- Nu acum, mă, e prea devreme.
La etajul 2:
- Băi, deschidem paraşuta?
- Mai târziu un pic.
La etajul 1:
- Băi, deschidem paraşuta?
La care celălalt spune:
- Ce mă, tu nu ai mai sărit niciodată de la etajul 1?





Î: De ce îşi pun oltenii la culcare pe noptieră un pahar cu apă şi unul gol?
R: Poate le e sete, poate nu!






Tatăl: Din carnetul de note reiese că nu te prea descurci la istorie.
Fiul: Nu e vina mea. Profesoara mă întreabă întotdeauna despre lucruri care s-au întâmplat inainte să mă nasc eu.





Învăţătoarea îl întreabă pe elev:
- Dacă ai avea 50 lei şi i-ai cere tatălui tău încă 50 de lei, câţi bani ai avea?
- 50, răspunde elevul.
- Nu ştii aritmetica, constată învăţătoarea.
- Nu îl ştiţi pe tatăl meu… spune elevul.


Niciun comentariu: