duminică, 7 februarie 2010

Vorbe alese (6)

Friedrich Nietzsche "Viaţa nu este oare de o sută de ori prea scurtă, pentru a ne îngădui luxul de a ne plictisi?"


Theodore Isaac Rubin: "Fericirea nu vine din munca uşoară, ci din sentimentul de mulţumire la îndeplinirea unei sarcini dificile care a solicitat ce este mai bun în noi."


Vivian Baxter: "Viaţa îţi va oferi în schimb doar ce i-ai dăruit. Dăruieşte-ţi inima în tot ceea ce faci."


John Burroughs: "O rezoluţie pe care am luat-o şi pe care mă străduiesc întotdeauna să o ţin este aceasta: Să mă ridic deasupra lucrurilor mărunte."


Calvin Coolidge: "Crăciunul nu este o perioadă, nici un sezon, ci o stare de spirit. Adevăratul spirit al Crăciunului înseamnă să preţuieşti pacea şi bunăvoinţa, să oferi, din plin, compasiune."


Vasile Conta: "Nu-ţi tulbura liniştea cu învinuiri fără folos pentru greşelile din trecut; ele nu pot fi reparate. În schimb, însă, foloseşte-te de experienţa lor, ca învăţătură pentru viitor."


Octavian Paler: "Viaţa ne-a fost dată pentru a o trăi, nu pentru a o gândi."


Rabindranath Tagore: "Viaţa este un dar pe care îl merităm numai atunci când îl dăruim."


Dr. Charles Mayo: "N-am văzut niciodată un om care să moară de prea multă muncă, dar am văzut foarte mulţi care au murit de îndoială."


Ralph Waldo Emerson: "Cel mai mare dar este să dai o parte din tine însuţi."



Niciun comentariu: