joi, 18 februarie 2010

Bancuri (30)

Mare concurs: "Cea mai ermetică maşină".
Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Nu, cum e testul cu pisica?
- Nu-i nimic, îl facem acum. Băgăm o pisică înăuntru... După două zile pisica moare, nu mai avea aer.
- Într-adevăr este ermetică.
Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Nu, cum se face acest test?
- Băgăm o pisică înăuntru... După o zi pisica moare. Nu mai avea aer. Este într-adevăr cea mai ermetică maşină.
Vin şi cei de la Logan. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Da!
- Şi cum l-aţi făcut?
- Păi am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam...




Iţic avea o gogoşerie lângaă Manhatan Bank. Într-o zi vine Ştrul la Iţic şi îi spune:
- Bă Iţic, nu-mi împrumuţi şi mie 100$, că şi aşa ai gogoşerie în faţă la Manhatan Bank şi merge bine treaba.
- Măi Iţic îmi pare rău dar nu pot.
- Păi de ce?
- Am un contract cu Manhatan Bank. Ei nu vând gogoşi iar eu nu împrumut bani.



Tatăl îşi învaţă fata să conducă:

- Opreşti la roşu, mergi la verde, şi o laşi mai moale când mă îngălbenesc eu.



Dacă o persoană ajută un hoţ înainte de a săvârşi un furt, se numeşte COMPLICE şi va plăti pentru asta. Dacă o persoană ajută un hoţ după ce a săvârşit fapta, se numeşte AVOCAT şi este plătit pentru asta.




Niciun comentariu: