joi, 28 ianuarie 2010

Vorbe alese (5)

Proverb chinezesc: "Cum nestemata nu poate fi finisată fără şlefuire, aşa nici omul nu se poate perfecţiona fără încercări."

Richard Bach: "O viaţă este şansa ta de a exprima Sinele în cel mai palpitant şi creativ mod cu putinţă."


William Arthur Ward: "A avea sentimente de recunoştinţă şi a nu le exprima este ca şi cum ai împacheta cu grijă un cadou şi nu l-ai da."


Osho: "Facem cu toţii parte din aceeaşi existenţă. Indiferent pe cine răneşti, în cele din urmă te răneşti pe tine însuţi. Poate că acum nu îţi dai seama de acest lucru, însă într-o bună zi vei înţelege şi îţi vei spune: "Dumnezeule! Acest lucru mi l-am făcut cu mâna mea." Ai rănit pe cineva, crezând că este vorba de un altul. Nu este altcineva. Existenţa este una singură, este o unitate cosmică. Din această înţelegere se iveşte non-violenţa."


"Am descoperit că, dacă iubeşti viaţa, şi viaţa te va iubi pe tine." [Arthur Rubinstein]


"Dacă destinul nu depinde de tine, de tine depinde ce faci cu ceea ce îţi dă destinul" [Octavian Paler]


"Înfrângerea este o stare a minţii. Nimeni nu este înfrânt până când înfrângerea nu este acceptată ca realitate. Pentru mine, înfrângerea în orice e doar temporară, şi pedeapsa ei nu e decât un îndemn pentru mine de a face un efort mai mare pentru a-mi atinge ţelul. Înfrângerea e cea care îmi spune că ceva nu e în ordine în ceea ce fac, e o cale."


"Succesul presupune să faci lucruri ordinare extraordinar de bine." [Jim Rohn]


"Secretul supravieţuirii este să ştii ce să păstrezi şi ce să arunci." [Kenny Rogers]


Tudor Arghezi: "Omule nebunule, tu faci minuni fără să ştii şi nu cunoşti aproape deloc puterea formidabilă a gândirii tale. Să ştii că tot ce închipuieşti este realizabil şi se face direct proporţional cu încrederea ta... De ce te fereşti oare să stai de vorbă cu tine însuţi, descoperindu-te astfel un perfect zeu?"



Niciun comentariu: