sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Bancuri (26)

Vine Ion de la munca obosit si deschide frigiderul,... se uita in el, inchide usa si merge o bate pa Maria. A doua zi la fel, vine deschide frigiderul si merge o bate iara pa Maria rau de tot,... A treia zi Ion cand vine de la lucru, direct la frigider,.... dupa care merge la Maria si zice:

- Tu Marie imi este mila sa te mai bat, dar ti-am zis de atatea ori sa stingi becul de la frigider de cate ori umbli la el



Maria avea chef de sex,dar Ion satul de asta,ii zice:hai sa iti propun un targ,de acum vom face sex numai in zilele care contin litera "r" in componenta lor,de exemplu marti, vineri etc,ok? Maria fiind de acord cu acest targ zice: no hai sa facem sex. Ionar ce zi e azi? Maria: rambata!



Domnule doctor,sotul meu vorbeste in somn.

-Imi pare rau, dar nu exista nici un medicament care sa-l faca sa taca…

- Dar eu nu vreau sa taca, eu vreau sa vorbeasca mai clar !



Tiganul se hotaraste sa fuga peste granita. Surprins la trecerea frontierei de granicer se preface ca-si face treburile.

- Ce faci tu aicea ?

- O ! Pai ma scuzati domnule ofiter, ma usuram.

- Minti, in spatele tau e doar rahat de caine !

- Ce sa-i faci, viata de caine, rahat de caine !



Blonda disperata intr-o benzinarie merge la un lucrator de acolo:

- Nu te supara, sunt disperata, din greseala am inchis usa si cheile au ramas inauntru in contaact...nu stiu ce sa ma fac acum! Tipul:

- Si nu cumva ai lasat geamul deschis vreun pic, sau ceva....

- Ah, ba da, e deschis vreo 3 cm...

- Uite, atunci iti dau eu o sarma gen carlig, cu care ori sa agheti cheile ori tzumburucu de deblocare a usii...Zis si facut merge blonda. Dupa cateva minute apare un tip foarte amuzat.. Ce s-a intamplat, il intreaba tipul de la benzinarie:

- Pai, acolo este o tipa care tot incearca sa deblocheze o usa cu o sarma...

- Pai si ce e asa amuzant? Oricui i se poate intampla!

- Da, dar o alta blonda dinauntru ii da directive ``mai la stanga, mai la dreapta``


Gheorghe isi inmormanteaza soacra. Vine omu` nostru acasa si cand sa deschida poarta ii pica o tigla in cap. Gheorghe contrariat se uita spre cer:

- Ai si ajuns, scarba?!


Lucrare scrisa intr-o clasa de fete, cu subiectul: Abordati intr-o maniera concisa, urmatoarele trei teme: 1) Religie. 2) Sexualitate. 3) Mister. Urmatoarea lucrare a obtinut nota maxima, 10 cu felicitari: - Dumnezeule! Sunt insarcinata! Cu cine?


Alinuta se urca intr-o zi in autobuz cu mama ei... mare ingramadeala. La un moment dat Alinuta ii spune mamei:

- Mama, cred ca am ramas gravida. La care mama:

- Cu cine, scumpo? Alinuta:

- Nu stiu, ca nu pot sa ma intorc sa il vad.


Doua babe discuta despre sotii lor:

- Mario, Gheorghe al meu e impotent 100%!

- Leano, Ion al meu e impotent 300%!

- Cum asa?

- A cazut prostul pe scari si si-a rupt si degetul si limba!!! -....???!!!



Dracu isi cauta o sotie cuminte, frumoasa, desteapta, devreme acasa, etc etc, femeia perfecta. Si o cauta, si o cauta... si nimic. Se gandeste sa apeleze la Dumnezeu:

- Doamne, ajuta-ma si pe mine s-o gasesc ca de ani de zile o caut.

- Du-te si pune in cea mai populata zona de pe pamant o oglinda, cea care nu se va uita in ea, pe aia sa o iei de nevasta. Zis si facut. Pune Dracu oglinda si se insoara.

MORALA 1 (pt barbati): `Baieti, nu mai cautati femei cuminti, ca una a fost si a luat-o dracu`.`

MORALA 2 (pt femei): `Fetelor nu mai fiti cuminti, ca va ia dracu`.


Doi politisti intra intr-un compartiment al trenului:

- Arme? Bani? Droguri?

- Nu, multumesc. O cafea, va rog...

Niciun comentariu: