vineri, 20 septembrie 2013

Piept de pui cu alune caju




Ingrediente


2 bucati piept de pui (aprox 250 gr fiecare)
1 ceapa rosie
250 gr ciuperci
150 gr alune caju (crude sau prajite)
1 lingura plina chili pudra
4 linguri sos de soia
sare, piper
4 linguri ulei (am folosit 3 linguri ulei masline + 1 lingura ulei susan)

Preparare


1. Puiul se taie cubulete.

2. Intr-o cana se amesteca uleiul, sosul de soia, chiliul, sare si piper si apoi se turna marinata peste pui, se amesteca sa fie acoperit bine puiul si se lasa la frigider la marinat pentru 1 ora (maxim 24 ore).

3. Intr-o oala mica se acopera alunele caju cu apa si se da la fiert. Se lasa 2 minute sa fiarba, pana cand se face spuma deasupra. Nu lasati mai mult, se vor inmuia! Strecurati.

4.            Ciupercile le-am curatat de codite si de lamelele negre din jurul ei (ca sa nu se inegreasca mancarea), apoi le-am taiat felii.

5.            Intr-o tigaie incinsa (fara ulei) am pus bucatile de pui si le-am prajit pana carnea a fost facuta. Am scos carnea de pui din tigaie si am pastrat la cald.

6.            In aceeasi tigaie am pus ceapa si am prajit 2 minute, pana s-a inmuiat, apoi am adugat ciupercile taiate si am lasat inca 5 minute la calit pana ciupercile au fost facute. Am turnat marinata care a ramas in vas, apoi am pus cuburile de pui si alunele caju si am mai lasat 2 minute la prajit. Dregeti de sare, piper si sos de soia.

7.            Am servit cu orez basmati .

Niciun comentariu: