duminică, 29 august 2010

Rugaciuni

Doamne, ajută-mă să-mi focalizez în mod constant întreaga energie, intenţia şi acţiunile în direcţia cea bună.


Doamne, eliberează-ne de frica de viitorul necunoscut, de frica de eşec, de frica de sărăcie, de frica de singurătate, de frica de boală şi durere, de frica de îmbătrânire şi moarte. Umple-ne inimile de dragoste, de veselie, de curaj şi de încredere în Tine.


Doamne, permite-mi să mă conectez la înţelepciunea Ta, ajută-mi sufletul să înţeleagă adevărurile eterne ale vieţii care îmi vor ghida întotdeauna paşii pe calea cea bună.


Doamne, mă rog să simt că totul este bine şi va merge bine, să-mi întăresc convingerea că Tu lucrezi în mine şi prin mine, în viaţa mea.


Doamne, atunci când sunt deschis pentru a recunoaşte darurile şi pasiunile pe care mi le-ai plantat în suflet, adevărate miracole apar în viaţa mea.


Doamne ajută-mă să-mi dezvolt aptitudinile, să excelez în ceea ce fac şi să aduc valoare în viaţa mea şi a celor din jur.


Doamne, mă rog să am pace în suflet, iar mintea să-mi fie loc pentru idei şi gânduri pozitive. Astfel, corpul meu nu va mai fi un câmp de luptă pentru războiul gândurilor şi emoţiilor distructive, ci un loc de joacă unde alături de Tine îmi voi crea viitorul.


Doamne, îţi mulţumesc pentru toate darurile Tale, pentru fiecare vis, pentru fiecare talent, pentru fiecare resursă şi speranţă pentru viitor.


Doamne, ajută-mă să renunţ la toate resentimentele şi amărăciunea ce s-au acumulat în inima mea. Învaţă-mă să-i privesc pe ceilalţi cu compasiune şi dragoste.



Doamne, mă rog să port în suflet zâmbetul, să fiu deschis pentru a putea redescoperi binecuvântările Tale în fiecare situaţie, să ştiu că totul este bine.


Niciun comentariu: