sâmbătă, 21 august 2010

Rugaciuni

Doamne, ajută-mă să fiu responsabil pentru ceea ce am de făcut, să nu mă las distras, să nu caut scuze, să nu amân.


Doamne, ajută-mă să îmi focalizez cu consecvenţă imaginaţia pe ceea ce vreau să realizez, pe ceea ce îmi doresc să experimentez.


Doamne, deschide-mi sufletul să simt nevoile şi suferinţele celor din jur, şi inspiră-mi faptele pentru a le putea veni în ajutor atât cât îmi stă mie în putinţă.


Doamne, dă-mi răbdarea şi perseverenţa de a mă pregăti aşa cum trebuie pentru ceea ce am de făcut.


Doamne, ajută-mă să abordez fiecare nouă zi cu o minte înţeleaptă, cu un suflet mare şi un spirit puternic.


Doamne, ajută-mă să ţin minte că sunt aici pentru a creşte, pentru a mă dezvolta, nu pentru a căuta stabilitate şi confort.


Doamne, fie ca pacea Ta să pună stăpânire pe inima şi mintea mea.


Doamne, învaţă-mă cum să-mi deschid sufletul pentru a fi pregătit să primesc darurile Tale.


Doamne, învaţă-mă să recunosc ceea ce am cu adevărat nevoie.


Doamne, ajută-mă să văd lucrurile din mai multe perspective astfel încât să pot găsi mai uşor răspunsuri la întrebările care mă frământă, precum şi căile cele mai bune de a merge înainte.


Doamne, umple-mi sufletul cu dragoste pentru a putea vedea ce e frumos şi bun în oamenii pe care îi întâlnesc, învaţă-mă cum să-i apreciez la adevărata lor valoare şi să mă bucur de ce are fiecare de dăruit.


Doamne, ajută-mă să ţin minte că oricând pot face mai mult decât propriile puteri îmi permit, întrucât am de partea mea o Putere mai mare ce mă ghidează şi realizează lucruri minunate prin intermediul meu.


Doamne, când Te am în suflet, nimic nu mă poate tulbura, nimic nu mă poate înspăimânta, ştiu că totul este trecător.


Doamne, atunci când aleg să-mi trăiesc fiecare zi cu pace în inimă, îngrijorarea nu-şi mai găseşte locul şi viaţa este mult mai frumoasă.


Doame, inspiră-mă să fiu eu însumi schimbarea pe care vreau să o văd în lume.



Niciun comentariu: