sâmbătă, 30 iunie 2012

Bancuri



Şeful povesteşte o anecdotă. Toţi râd în hohote, în afară de unul.
– Tu de ce nu râzi ? îl intreabă colegii.
– Nu mai sunt nevoit!
De mâine nu mai lucrez aici!



Un actor extrem de pretenţios îi spune regizorului:
- Uite ce e, vorbeşte cu producătorul. Nu accept ca în acest film istoric să se umble cu butaforii. La scena celor două ospeţe, vaânatul să fie vânat autentic, vinul de Rin să fie vin de Rin şi păstrăvii să fie păstrăvi! După un timp, regizorul vine cu răspunsul:
-Producătorul e de acord, cu condiţia ca, la scena finală, otrava să fie otravă!



Profesoara:
- Bulă, n-ai promis tu că o sa fii cuminte ?
Bulă:
– Da, doamnă…
Profesoara:
- Şi nu ţi-am promis eu că te voi pedepsi dacă nu vei fi cuminte ?
Bulă:
- Da, doamnă, însă cum eu nu mi-am ţinut promisiunea, nici dumneavoastră nu sunteţi obligată să vi-o tineţi…



- Se vede că te-ai însurat: ai hainele călcate impecabil!
− Da... primul lucru pe care m-a învăţat nevastă-mea a fost să calc...


Un tip bătrân şi foarte bogat era grav bolnav. Vin unele dintre rude să-l viziteze şi întâlnesc medicul.
- Doctore, mai e vreo speranţă?
- Niciuna! Pacientul se va vindeca!




Wikipedia: Eu ştiu totul!
Google: Eu am de toate!
Facebook: Eu ştiu pe toată lumea!
Internet: Fără mine nu aveţi valoare!
RENEL: Serios?



Bulă vine de la şcoală cătrănit foc. Tată’su îl vede şi-l întreabă:
- Ce-i băi de eşti aşa sucărit?
- Păi mi-a dat profa doi că n-am ştiut care-i diferenţa între “bai” şi “catastrofă”.
- E, dă-l încolo de doi, că nu-i primu’. Da’ pentru cultura ta generală, hai să-ţi spun eu. Uite un exemplu: dacă mâine ne moare scroafa din coteţ, atunci e bai mare. Da’ nu-i chiar o catastrofă. În schimb, dacă mâine se prăbuşeşte elicopteru’ prezidenţial cu tot cu preşedinte înăuntru, apoi asta-i o mare catastrofă. Da’ nu-i bai…



Anunţ matrimonial: ‘Caut soţie.’ Mii de răspunsuri: ‘Alege-o pe-a mea!’



Doi prieteni se întâlnesc:
- Ce mai faci?
- Destul de bine, doar un pic supărat. M-am certat ieri cu nevastă-mea.
- De ce?
- Nu ne înţelegem unde să petrecem concediul.
Eu vreau în Tailanda iar ea vrea să vină cu mine……

Niciun comentariu: