sâmbătă, 5 iulie 2008


De ce intre vis si realitate?

Pe moment asta a fost primul titlu ce mi-a venit in cap ... Providenta? Habar nu am. Pe urma am stat si am inceput sa ma gandesc mai mult la asta. Oare nu traim cu totii intre vis si realitate? Oare nu facem cu totii naveta - zilnic - poate ora de ora intre vis si realitate? Cu siguranta ca asa este, si asta nu din cauza faptului ca am spus-o eu, ci pur si simplu asa este.
Cu totii visam, cu totii avem aspiratii, dorinte, unele realizabile dar cele mai multe nerealizabile. De ce? Oare nu suntem, sau ma rog in cazul meu - nu sunt indeajuns de motivat, de perseverent, nu am un plan de "bataie"? Sa fie vorba oare de "Legea atractiei"? Sau am fost eu prea entuziasmat cand am vazut documentarul "The secret"?
Sunt intrebari, vor fi oare si raspunsuri?
Vorbeam de faptul ca avem cu totii vise. Dar unde dispar ele cand vine vorba de realitate?

Niciun comentariu: