miercuri, 22 februarie 2012

Rugaciuni

Doamne, ajută-mă să descopăr frumuseţea sufletului celor din jurul meu.

Doamne, îţi mulţumesc pentru ce am şi pentru ce mi-a fost dăruit.

Doamne, e atât de uşor să-mi fac griji. Ajută-mă să nu mă las copleşit de ele pentru a putea vedea şi lucrurile bune din viaţa mea.

Doamne, ajută-mă să permit sinelui meu să strălucească în fiecare zi prin atitudine pozitivă, gânduri şi acţiuni.

Doamne, ajută-mă să găsesc resursele de care am nevoie pentru a duce la bun sfârşit ceea ce am de îndeplinit.

Doamne, adu linişte şi pace în viaţa mea şi a celor dragi mie.

Doamne, luminează-mi sufletul să mă pot bucura cu adevărat de această zi.

Doamne; dă-mi puterea de a-mi ridica mintea deasupra fleacurilor zilnice.

Doamne ajută-mă să evadez pentru câteva momente din tumultul gândurilor mele.

Niciun comentariu: