sâmbătă, 22 octombrie 2011

PIZZA LA MICROUNDE


Ingrediente: 230 g aluat, 50 g sos de rosii, 65 g prosciutto cotto(2 felii), 50 g ciuperci foliate, 50 g caşcaval ras

aluatul (ajunge pentru 3-4 bucati): 400 g faina, 350 ml lapte, 20 g unt, 8 g sare, 5 g drojdie
Am pus ingredientele uscate în vasul robotului, le-am amestecat. Apoi am pus,untul cubulete,iar laptele l-am turnat cîte putin,în timp care robotul framînta la prima treapta. Dupa ce ingrendientele au format un aluat,care se dezlipea de pe peretele vasului,am marit viteza la 4, ca sa loveasca putin aluatul. Am format o bila (mîinile unse cu putintel ulei) si am lasat la crescut.

Sosul: 200 ml piure de rosii fiert 3 g sare, 5 g usturoi ( 1 catel), 0,5 g piper, 8 g ulei masline

După mixarea ingredientelor, am adăugat uleiul de măsline.

Mod de preparare: Am pensulat tava speciala pentru pizza cu putin ulei de floarea soarelui. Am luat o parte din aluat,l-am întins pe tava cu degetele,dupa care l-am uns deasupra cu sos. Am pus şunca, ciupercile şi caşcavalul ras. Am pus-o 5 minute aparat. Am ales functiunea micro. (nu am ales programul de pizza,deoarece pizza mea,nu corespundea la cantitatea totala cu nici o masura a programului fix. Despre programul fix: - o pizza de 33-35 cm trebuie sa aibe maxim 380 g -a mea depasea-se pot face si pizza mai mici) Dupa acele 5 minute,aluatul crescuse,cascavalul se topise,dar nu era coapta deasupra.Asa ca am dat drumul mai departe la functiunea gril+micro înca 5 minute.

Niciun comentariu: