marți, 30 martie 2010

Bancuri (30)

Culmea chiorilor: sa vezi dublu cu un singur ochi

Culmea croitoriei: sa intorci pe dos costumul lui Adam

Culmea betivului: sa ii lase gura apa

Nevasta unui ardelean vrea sa dea divort. Ajunsi in fata judecatorului, ea spune:

- De 10 ani sintem casatoriti si inca nu am facut dragoste! Judecatorul, mirat, il intreaba pe ardelean:

- Ba, tu ori nu vrei, ori nu poti, ori nu stii? Ardeleanul raspunde:

- De putut, pot; de vrut, vreau, si de stiut, stiu; dar nu vad de ce atata graba...

TESTUL CHEILOR Un tip cu o tipa, dupa o cina romantica, merg impreuna pe aleea casei lui. La un moment dat, tipul o intreaba:

- Vrei sa intri la mine sa bem o cafea?

- Da, dar sa-ti spun ce-am constatat: Imi dau seama de fiecare barbat cum este in pat, dupa cum baga cheia in broasca ... Adica daca o bagi repede, smucit, inseamna ca esti animalic si nu-mi place chestia asta! In schimb, daca bajbai si nu nimeresti yala, inseamna ca nu esti experimentat si iara nu imi place ...

- Domnisoara, nu stiu cum fac ceilalti, dar eu inainte de a incerca cheia, ling broasca de-o ia naiba!

- Alo, draga mea, ce-ţi plac mai mult, bananele sau căpşunile?

- Eşti la piaţă?

- Nu, la farmacie!

El si ea in pat, unul langa altul.

El: - La ce te gandesti iubirea mea?

Ea, dandu-se mai aproape, sopteste:

- La acelasi lucru ca tine!

- Minunat! Atunci fa-mi si un ou, dar cu sunca!

Sotul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune:

- Nu va deranjati, continuati !

Amantul ideal e cel care poate sa continue !

Fata cuminte, ma culc la 22:00, ma trezesc la 6 dimineata, nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietenul, nu ma duc la discoteca. Dar si cand o sa ies din puscarie.........

Niciun comentariu: