duminică, 12 iunie 2011

Rugaciuni

Doamne, ajută-ne să trăim fiecare zi a acestui nou an cu fruntea sus şi zâmbetul pe buze.


Doamne, ajută-mă să nu uit că sunt daruri mult mai preţioase decât cele aflate sub bradul de Crăciun.


Doamne, dă-mi curajul de a-mi recunoaşte greşelile, înţelepciunea de a le îndrepta atunci când se mai poate, şi puterea de a mă ierta şi a merge mai departe.


Doamne, iţi mulţumesc pentru iubirea care îmi luminează şi îmi încălzeşte sufletul în fiecare zi.


Doamne, ajută-mă să-mi organizez timpul astfel încât să găsesc timp şi pentru mine, pentru sufletul meu.


Doamne, învaţă-mă cum să fiu de folos celor din jurul meu.


Doamne, ajută-mă să-mi găsesc puterea de a mă bucura de această nouă zi.


Doamne, Îţi mulţumesc că îmi eşti alături şi atunci când încercările sunt greu de suferit. Ajută-mă să găsesc cele mai bune căi de a le depăşi.


Doamne, nu există problemă, circumstanţă sau situaţie care să Te depăşească. Ştiu că pot conta mereu pe ajutorul Tău.


Doamne, sunt binecuvântat pentru că am parte de iertarea şi înţelegerea Ta. Învaţă-mă să-mi recunosc şi eu adevărata mea valoare.

Niciun comentariu: