duminică, 28 martie 2010

Rugaciuni (15)

Doamne, dă-mi puterea să depăşesc inerţia care tinde să mă ţină pe loc. Ajută-mă să-mi găsesc pasiunea şi entuziasmul de a face acele lucruri care contează.


Doamne, cu ajutorul tău în fiecare zi am şansa să descopăr ce e mai bun în mine.


Doamne, azi ne rugăm pentru mamele noastre care ne-au purtat de grijă când am fost neajutoraţi, care ne-au alinat când sufeream, a căror dragoste şi grijă nu le-am ştiut întotdeauna aprecia.


Doamne, mi-ai dat libertatea de a avea propria interpretare a ceea ce este, a ceea ce se întâmplă. Dă-mi te rog şi înţelepciunea de a găsi acel unghi prin care să observ splendoarea şi să simt bunătatea din jurul meu.


Doamne, binecuvântează-mă cu inspiraţia Ta pentru a putea face cele mai bune alegeri în fiecare zi.


Doamne, dă-mi putere pentru a-mi putea aduna toate forţele şi a mă dedica lucrurilor bune pe care le pot face pentru mine şi cei din jurul meu.


Doamne, viaţa proprie este responsabilitatea noastră, dar nu suntem niciodată singuri, facem parte dintr-o echipă puternică.


Doamne, dă-mi puterea de a-mi accepta măreţia şi înţelepciunea de a-mi folosi forţa cu care m-ai înzestrat.


Doamne, fii binevenit în viaţa mea, ghidează-mă, protejează-mă, limpezeşte-mi mintea şi umple-mi inima cu dragostea Ta.

Doamne, atunci când sunt cu Tine am puterea să-mi înving îndoiala, frica şi singurătatea.



Niciun comentariu: