miercuri, 28 octombrie 2009

Rugaciuni (4)

Doamne Dumnezeule; îţi mulţumesc pentru chemarea dragostei Tale, ajută-mă să înţeleg misiunea pe care trebuie s-o împlinesc şi dă-mi putere să răspund imediat. Amin.

Doamne Dumnezeule: umple-mi inima cu pacea Ta.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi aţintesc privirile spre Tine şi să fac linişte în sufletul meu, pentru a auzi bine vocea Ta. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi pot fixa priorităţi corecte, pentru ca în iureşul evenimentelor şi-al responsabilităţilor vieţii, să pot auzi întotdeauna vocea Ta. Amin.

Doamne Dumnezeule; pentru că mi-ai oferit oportunitatea zilei de astăzi, ajută-mă să folosesc acest timp cu înţelepciune. Amin.

Doamne Dumnezeule; am nevoie de iertarea şi de ajutorul Tău.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă ca prin credinţă să văd doar ceea ce este bine în toate lucrurile. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să văd nevoile celor din jurul meu şi dă-mi putere să le împlinesc după voia Ta, pentru ca să pot fi o binecuvântare. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să cunosc voia Ta

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi las poverile sufletului la picioarele Tale, pentru ca să-mi pot găsi pacea şi odihna cu ajutorul Tău. Amin

Doamne Dumnezeule ; dăruieşte-mi înţelepciune ca să pot vedea toate lucrurile din perspectiva divină, pentru ca să pot descoperi tot ceea ce este frumos în cei ce mă înconjoară. Amin

Doamne Dumnezeule; Îţi mulţumesc pentru toţi cei ce s-au rugat pentru mine. Amin.

Doamne Dumnezeule; pentru că îţi împlineşti cu credincioşie promisiunile făcute, ajută-mă să mă încred în Tine, ştiind că nu mă vei părăsi niciodată. Amin

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să nu mă mai uit la ceea ce sunt, ci la ceea ce pot deveni prin puterea Ta. Amin

Doamne Dumnezeule; umple şi inima mea cu dragostea Ta, pentru ca să pot gusta ce înseamnă plinătatea vieţii. Amin

Niciun comentariu: