duminică, 4 octombrie 2009

Rugaciuni (2)

Dumnezeul Dragostei, ajuta-ma sa actionez prin credinta pe care mi-ai dat-o pasind înafara. Amin

Doamne Isuse, îndeparteaza-mi frica, ca sa pot cu curaj sa împartasesc nadejdea mea în Tine. Amin

Doamne Dumnezeule, cel care esti Ajutorul ce nu lipseste în nevoi, ajuta-ma sa-l pot duce si eu pe Isus celor ce sunt în ceasul disperarii. Amin

Doamne Dumnezeule, ajuta-ma sa-mi folosesc credinta sa nu dau înapoi ci împreuna cu Tine sa merg pîna la capat. Amin

Doamne Dumnezeule, ajuta-ma sa pastrez todeauna în atentia privirii mele pe Domnul Isus, salvatorul meu. Amin

Doamne Isuse, fa ca privirea mea sa Te urmareasca intotdeauna si chiar daca uneori nu te vad, ajuta-ma sa ma încred în Tine . Amin

Doamne Dumnezeule, ajuta-ma sa pot deosebi nevoile mele, de dorintele mele. Amin

Doamne Isuse, ajuta-ma sa fac ceea ce Tu mi-ai încredintat, ca altii sa cunoasca maretia dragostei Tale. Amin

Ajută-ne Doamne să trăim cu toţii în armonie şi dragoste într-o ţară prosperă. Amin.

Dumnezeul dragostei, ajută-mă să mă preocupe mai puţin propriile-mi nevoi, ci mai mult nevoile altora; ca să pot arăta dragostea Ta. Amin

Doamne Dumnezeule, ajută-mă să fiu o persoană ce urmăreşte binele celor din jur. Amin.

Doamne Dumnezeule, Tu îmi dai putere în vremurile grele şi îmi aduci alinare în zilele triste. Găsesc mereu refugiu în inima ta iubitoare. Amin.

Doamne Dumnezeule, umple-mi inima şi întreaga mea fiinţă cu prezenţa Ta. Amin.

Dragă Doamne, îţi mulţumesc că mi-ai dăruit inimii mele pacea Ta! Ajută-mă să fiu şi eu un făcător de pace. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să înţeleg, în acest timp de sărbătoare, că sunt important numai atunci când Domnul mă foloseşte şi lucrez împreună cu ceilalţi. Amin.

Niciun comentariu: