vineri, 10 iulie 2009

Lectie de viata

Anul trecut, in aprilie, Maia Popescu a fost intervievata de Teo cu ocazia celei de a 74-a aniversari.
Teo a intrebat-o ce o parere are ea despre batranete.
Si, acolo, la televizor, Maia a spus: ,,Ma excita"!
In ceea ce priveste modificarile fizice, ea a spus ca sunt multe, ca au loc zilnic cum este si cazul sanilor ei. Acestia par ca sunt intr-o cursa: care ajunge la talie mai repede!
Publicul a ras cu lacrimi.
O femeie atat de simpla si sincera cu vorbe atat de intelepte!
Iata gandurile ei:
- Am invatat ca indiferent ce se intampla, indiferent de cat de rea pare viata azi, viata merge inainte si maine va fi mai bine.
- Am invatat ca poti caracteriza o persoana dupa felul cum se comporta in trei situatii: intr-o zi ploioasa, cand isi pierde bagajul si cand pune instalatia electrica in bradul de Craciun.
- Am invatat ca indiferent de relatia pe care o ai cu parintii tai, tot o sa-ti fie dor de ei cand vor pleca din viata ta.
- Am invatat ca a-ti face un trai nu este sinonim cu a face o viata.
- Am invatat ca viata iti da uneori o a doua sansa.
- Am invatat ca nu trebuie sa mergi prin viata cu manile gata numai sa primeasca. Este nevoie sa mai arunci si inapoi din ce primesti.
- Am invatat ca de cate ori hotarasti sa faci ceva cu inima deschisa, sigur ai luat o hotarare buna.
- Am invatat ca atunci cand am dureri nu trebuie sa fiu eu una.
- Am invatat ca in fiecare zi trebuie sa atingi pe cineva. Oamenii iubesc o imbratisare calda sau o atingere prieteneasca pe spate.
- Am invatat ca oamenii uita ce ai zis sau ce ai facut, dar nu uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.
- Am invatat ca am inca multe de invatat

Niciun comentariu: